حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

33863336031

با مـا در تمـاس باشـید

فروش دستگاه پودر پرکن

فروش دستگاه پودر پرکن

فروش دستگاه پودر پرکن

امروزه با پیشرفت علم و گسترش و توسعه صنایع مختلف، نیاز به وسیله ای که بتواند کار های جانبی از جمله بسته بندی و پر کردن را تسریع کند، به شدت احساس می شود. به همین دلیل دستگاه ها و تجهیزات بسیاری طراحی و تولید شده اند که هر کدام از آن ها کار های مخصوص به خود را انجام می دهند. از جمله دستگاه های مهم و اساسی که در این زمینه ساخته شده، دستگاه پرکن است. دستگاه های  پرکن به چند دسته تقسیم می شوند که از جمله ان ها می توان به پرکن های پودری، پرکن های مایعات و… اشاره کرد. در این مقاله به انواع دستگاه های پرکن می پردازیم.

———————————————————————————————-

قیمت دستگاه پودر پرکن

همان طور که اشاره شد دستگاه پودر پرکن یکی از تجهیزات مهم در زمینه بسته بندی و خط تولید صنایع مختلف به شمار می رود چرا که به بسته بندی و تولید محصول سرعت می بخشد و فرایند بسته بندی و تولید به صورت کاملا بهداشتی اتمام می یابد.عوامل و پارامتر های مختلفی در شیوه قیمت گذاری دستگاه های پودر پرکن دخیل هستند. از جمله پارامتر های مهمی که در قیمت دستگاه های پودر پرکن تاثیر دارند می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

  • برند و جنس بدنه: جنس بدنه دستگاه پودر پرکن عموما استیل 304 در نظر گرفته می شود که در صنایع غذایی و شیمیایی قابل استفاده است اما جنس بدنه با توجه به برند و نوع دستگاه می تواند متفاوت باشد.
  • دقت دستگاه: به طور کلی تمامی دستگاه ها با اندکی خطا همراه اند اما باید دستگاهی را انتخاب کرد که کمترین خطا و بیشترین دقت را داشته باشد.
  • حجم دستگاه: یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگاه پودر پرکن، حجم و میزان پر کردن محصول است. با توجه به نوع و مقدار محصول بای دستگاهی را انتخاب کرد که دامنه وسیع تری را از حجم محصول پوشش دهد.
  • قابلیت های دستگاه: از مله این قابلیت ها می توان به سنسور، تایمر و… اشاره داشت. این قابلیت ها سبب افزایش دقت و کاهش خطای دستگاه خواهد شد.

———————————————————————————————-

دیگر موارد مهم قیمت دستگاه پودر پرکن

  • میزان مصرف انرژی: امروزه یکی از مسائل مهمی که در جهان مطرح است، بحث مصرف انرژی می باشد. همان طور که می دانیم انرژی در دنیا رو به کاهش است از هیمن رو قیمت آن رو به افزایش می گذارد به همین دلیل در تمام دنیا افراد به دنبال دستگاه ها و تجهیزاتی هستند. که بتوانند با کمترین میزان مصرف انرژی بیشتری کارایی را داشته باشند. در نتیجه هر چه دستگاه مصرف انرژی کمتری داشته باشد قیمت کمتری دارد و مقرون به صرفه تر است.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: پیش از تهیه و خرید دستگاه پودر پرکن باید به گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه توجه کرد و از ضمانت و اعتبار آن اطمینان حاصل نمود.
  • اتومات، نیمه اتومات و دستی بودن دستگاه: قبل از تهیه دستگاه و با توجه به میزان و نوع محصول تولیدی باید نوع دستگاه ( اتومات، نیمه اتومات و دستی بودن دستگاه) را مشخص کرد.
  • سیستم توزین دستگاه(تایمری، حجمی یا وزنی بودن): در سیستم توزین حجمی وزن محصول اهمیت زیادی ندارد و تنها حجم آن را مهم است. در سیستم توزین وزنی حجم و وزن محصول از اهمیت زیادی برخوردار است.

برای خرید دستگاه پودر پر کن و دریافت مشاوره باما تماس بگیرید

———————————————————————————————-

خرید دستگاه پودر پرکن

قبل از خرید دستگاه پودر پرکن به عوامل مهمی باید توجه داشت تا در انتخاب و تهیه دستگاه مشکلی ایجاد نشود. برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل و دریافت راهنمایی و مشاوره می توان از کارشناسان متخصص ما در این زمینه کمک گرفت. از جمله مواردی که پیش از خرید دستگاه پودر پرکن باید رعایت کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد: فروشگاه ابزارالات گاز اردستان ارائه کننده انواع الکترود های با کیفیت مانند الکترود آما و الکترود میکا و تولید کننده دستگاه پودر پورکن با بهترین کیفیت و قیمت بازار است.

  • توجه به نوع فعالیت
  • میزان تولید محصول
  • مکانیسم مناسب برای پر کردن محصول
  • توجه به اندازه و شکل ظاهری ظروف بسته بندی
  • زاویه دهانه ظرف مورد استفاده در بسته بندی
  • نوع محصول تولیدی

———————————————————————————————-

پرکننده پودر آتش نشانی

فروش دستگاه پودر پرکن

برای پر کردن کپسول های آتش نشانی از دستگاه های پودر پرکن آتش نشانی استفاده می شوند. این دستگاه ها مانع از انتشار مواد و پودر در فضای مورد استفاده می شوند. از دستگاه های پودر پرکن آتش نشانی برای انتقال پودر های خشک یا dcp از یک ظرف به ظرف دیگر استفاده می کنند. در این دستگاه ها می توان حجم مشخصی را به درون بطری، کپسول، لوله، کیسه و… منتقل کرد. یکی از ویژگی های دستگاه های پرکن این است که می توان حجم پودر لازم برای انتقال را تعیین کرد.

همچنین بخوانید : شارژ کپسول آتش نشانی

———————————————————————————————-

مشخصات محصولات پودری

یکی از پارامتر های بسیار مهمی که پیش از انتخاب و خرید دستگاه پرکن پودری در نظر گرفت، مشخصات محصولات پودری است. شناختن مشخصاتی از محصول از جمله اندازه ذارت پودر، تراکم پذیری، نفوذ پذیری، مقاومت پودر و…. پیش از اقدام به خرید دستگاه پودر پرکن ضروری است. همچنین باید هدف از عرضه مشخص باشد یعنی باید تعیین شود که پودر ها به عنوان ماده اولیه قرار است عرضه شوند یا محصول نهایی.

———————————————————————————————-

کاربرد دستگاه پرکن پودری

این دستگاه ها به دلیل سهولت در روش انجام کار و افزایش سرعت بسته بندی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این صنایع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع دارویی: به مظور بسته بندی دارو های پودری شکل
  • صنایع غذایی: برای بسته بندی اویه جات، پودر های قهوه، شکر، شیر خشک و…
  • صنایع بهداشتی و آرایشی: برای پر کردن پودر بچه، مواد شوینده
  • صنایع کشاورزی: برای بسته بندی انواع سموم ، کود ها و…
  • صنایع شیمیایی

———————————————————————————————-

مزایا استفاده از دستگاه پرکن پودری

  • افزایش دقت در پر کردن حجم مورد نظر از محصول: در گذشته که کمتر از دستگاه های پرکن برای بسته بندی محصولات استفاده می شد، پرکردن محصول با درصد بالایی خطا همراه بود و خریدار در هر خرید با حجم متفاوتی از محصول مواجه بود. پس نه تولید کننده متحمل ضرر می شود نه خریدار.
  • صرفه جویی در زمان بسته بندی: با استفاده از دستگاه های پرکن می توان در طی مدت زمان کمتر، محصول بیشتری را بسته بندی کرد. همچنین دستگاه های پرکن مجهز به نازل هایی برای پر کردن هستند که بنابر افزایش حجم کاری می توان تعداد این نازل ها افزایش داد.
  • عدم دخالت دست: یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از دستگاه های پر کن، عدم دخالت دست است.

———————————————————————————————-

دستگاه پودر پرکن اتوماتیک

دستگاه پودر پرکن اتوماتیک نسبت به انواع دیگر دستگاه های پرکن پودری سرعت عمل و دقت بسیار بالاتری دارند به همان نسبت قیمت آن ها نیز بالاتر است. این نوع از دستگاه های پرکن پودری مناسب افرادی هستند که دقت و سرعت عمل را به قیمت ترجیح می دهند. به طور کلی اغلب کارخانه هایی که در زمینه صنایع غذایی، شیمیایی، صنعتی و… فعالیت می کنند، از این نوع بهره می برند. دستگاه پودر پرکن اتوماتیک نیازی به اپراتور ندارند و در نهایت دقت و سرعت می توانند به پر کردن ظروف بپردازند.

———————————————————————————————-

عملکرد دستگاه پودر پرکن اتوماتیک

فروش دستگاه پودر پرکن

این نوع دستگاه پودر پرکن شامل سه جز اصلی مخزن، ماردون و انتهای مخزن است. ماردو با گردش و دوران خود محصول یا پودر را از درون مخزن به سمت نازل هدایت می کند. با هر دور دورانی که ماردون انجام می دهد، مقدار معینی از محصول به داخل ظرف بسته بندی ریخته می شود. در قسمت پایینی دستگاه یک نقاله تعبیه شده است که ظرف بسته بندی را به زیر نازل هدایت می کند و پس از پر شدن آن را برای درب بندی می فرستد. دستگاه پودر پرکن اتوماتیک بر حسب نیاز مشتری می تواند دارای میکسر، انتقال دهنده پودر، میکسر درون مخزن و… باشد.

———————————————————————————————-

دستگاه پودر پرکن نیمه اتوماتیک

دستگاه پودر پرکن نیمه اتوماتیک نسبت به نوع دستی دقت و سرعت عمل بیشتری دارد و دقت و سرعت عمل ان در مقایسه با نوع اتوماتیک کمتر است. البته این نکته حائز اهمیت است که دستگاه پودر پرکن نیمه اتوماتیک مناسب برای افرادی است که خواهان کیفیت( دقت و سرعت عمل) بالایی هستند.

———————————————————————————————-

 دستگاه پودر پرکن دستی

یکی از انواع دستگاه های پودر پرکن موجود در بازار، دستگاه های پودر پرکن دستی است. از آن جایی که پودر پرکن های دستی اندازه و ابعاد کوچک تری دارند. به راحتی در کارگاه های کوچک مورد استفاده هستند و هزینه زیادی برای را به همراه ندارند. از ویژگی های دیگر دستگاه پودر پرکن دستی می توان به این موضوع اشاره کرد که اپراتور یا کاربر به راحتی می تواند نحوه کار با آن را بیاموزد و احتیاجی به تخصص و آموزش آنچنانی ندارد. به طور کلی دستگاه پودر پرکن دستی گزینه بسیار مناسبی برای کارگاه های کوچک به شمار می رود. فروش الکترود اعتماد یزد

———————————————————————————————-

خدمات پس از فروش دستگاه پودر کش

از جمله نکاتی که پیش از انتخاب و خرید دستگاه پودر پرکن باید به آن توجه شود، اصالت و گارانتی یا همان خدمات پس از فروش دستگاه است. بهتر است توجه کنید که مسئله اسالت و خدمات پس از فروش مسئله پیش پا افتاده ای نیست که بتوانید به راحتی از کنار ان عبور کنید زیرا در نظر نگرفتن این مسئله مهم می تواند شما را با مشکلات زیادی رو به رو کند. بنابر این توصیه می شود پیش از خرید دستگاه پودر پرکن از مشاوره با متخصصین بهره مند شوید تا علاوه بر انتخاب بهترین نوع دستگاه پودر پرکن، از خدمات پس از فروش و مشاوره نیز برخوردار شوید.

———————————————————————————————-

فروشگاه دستگاه پودر پرکن

از آن جایی که دستگاه های پودر پرکن هزینه خرید و نگهداری زیادی دارند بهتر است از فروشگاه هایی که امتحان خود را در زمینه کیفیت و ضمانت کالا پس داده اند، خرید انجام دهید. فروشگاه هایی که به صورت تخصصی در زمینه فروش دستگاه های پودر پرکن فعالیت می کنند علاوه بر این که می توانند کیفیت دستگاه خود را تضمین کنند. می توانند مشاورانی را برای انتخاب و خرید بهتر در اختیار شما قرار دهند. از این رو با انتخاب فروشگاه های معتبر خیالتان از کیفیت و قیمت دستگاه خریداری شده راحت خواهد بود و هیچ نگرانی در زمینه غیر اصل بودن دستگاه و نداشتن کیفیت مناسب، نخواهید داشت. فروش تجهیزات جوشکاری 

———————————————————————————————-

حمایت از تولید کنندگان داخلی

دستگاه پودر پرکن یکی از ملزوماتی است که در داخل کشور با کیفیت زیادی تولید می شود. بنابراین خرید و تهیه این محصول از تولید کنندگان داخلی می تواند سبب گردش چرخ اقتصاد کشور باشد. این کار نه تنها به نفع شرکت های تولید کننده داخلی بلکه به نفع خریدار نیز هست زیرا نیازی نیست تا هزینه گزافی را برای وارد کردن و ترخیص آن از گمرک صرف کند. با توجه به وضعیت اقتصاد کشور و بالا بودن نرخ بیکاری حمایت از تولید از اهمیت زیادی برخوردار است. حمایت و خرید تولیدات داخلی مزایای زیادی در ابعاد مختلف برای کشور ایجاد می کند. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد: درباره ما

  • ایجاد اقتصاد چرخه ای مقاوم
  • کاهش فعالیت بازار های موازی
  • افزایش اشتغال و کاهش بیکاری
  • تضمین کیفیت و ثبات قیمت

———————————————————————————————-

توصیه های لازم برای نگهداری دستگاه پرکن پودری

  • از نگهداری این دستگاه ها در محیط های مرطوب حتی الامکان خودداری کنید.از بیمه کردن دستگاه غافل نشوید به خصوص اگر از آن برای پر کردن مواد شیمیایی و مواد منفجره پودری استفاده می کنید.
  • جنس بدنه باید متناسب با نوع محصول انتخاب شود زیرا برخی از محصولات می توانند سبب ایجاد خوردگی و زنگ زدگی دستگاه شوند که این امر به دلیل ایجاد آلودگی با اصول سازمان غذا و دارو مغایرت دارد.
  • دستگاه های پرکن پودری به دلیل این که اغلب برای پر کردن مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، مواد شیمیایی و… مورد استفاده قرار می گیرند، باید در محیط های کاملا بهداشتی و به دور از هر گونه آلودگی نگهداری شوند.

———————————————————————————————-

دیگر وارد قابل پودر پرکن توجه

  • رعایت اصول و نکات ایمنی و برقی در محیط نگهداری دستگاه های پرکن پودری باید رعایت شود و از بروز هر گونه اتصال و خرابی جلوگیری شود به خصوص در مکان هایی که برای پر کردن مواد منفجره و مواد شیمیایی اشتعال پذیر از این دستگاه ها استفاده می شود.
  • توصیه می شود پیش از شروع کار با دستگاه، بخش های مکانیکی آن با استفاده از مواد مخصوص، روغن کاری شوند.
  • به ظرفیت های ورودی، نوع مصرف، نوع عملکرد دستگاه توجه و دقت کافی داشته باشید.

———————————————————————————————-

کلام آخر

همان طور که در مقاله نیز اشاره شد، انتخاب مناسب ترین دستگاه پرکن پودری به عوامل مختلفی از جمله حجم محصول، نوع محصول، برند و جنس بدنه دستگاه، نوع دستگاه و… بستگی دارد. در این مقاله به معرفی دستگاه های پرکن پودری و عوامل موثر در قیمت و خرید آن ها و همچنین تاثیر خرید از تولید کنندگان داخلی بر حمایت داخلی پرداختیم.

دیگر خدمات ماالکترود ایدن در اصفهان | تولید پالت کپسول در اصفهان | فروش ابزارالات دستی و برقی | فروش کاربید در اصفهان | کپسول آتش نشانی در اصفهان | نمایندگی رونیکس در اصفهان | نمایندگی محصولات آروا در اصفهان