حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

33863336031

با مـا در تمـاس باشـید

خرید کپسول آتش نشانی

خرید کپسول آتش نشانی | کپسول آتش نشانی یک وسیله حفاظتی فعال دستی است که معمولاً با یک ماده شیمیایی خشک یا مرطوب پر می شود. که برای خاموش کردن یا کنترل آتش سوزی های کوچک اغلب در مواقع اضطراری استفاده می شود. برای استفاده در آتش های خارج از کنترل، مانند آتش سوزی که به سقف رسیده است، کاربر را به خطر می اندازد در نظر گرفته نشده است. به طور معمول، یک کپسول آتش نشانی شامل یک مخزن تحت فشار استوانه ای دستی است که حاوی ماده ای است که می تواند برای خاموش کردن آتش تخلیه شود. کپسول های آتش نشانی تولید شده با مخازن تحت فشار غیر استوانه ای نیز وجود دارند اما کمتر رایج هستند.

با توجه به ضروری بودن وجود این کپسول ها در اکثر مکانها تولیدکنندگان زیادی دست به تولید این نوع کپسول ها زده اند. بعد از تولید،واحدهای صنفی مرتبط با داشتن مجوز ،آنها را به فروش می رسانند. ابزار اردستان ساله است در زمینه ی فروش این کپسول ها فعالیت دارد و سعی در ارائه ی بهترین محصول و مناسب ترین قیمت دارد.

انواع کپسول های آتش نشانی

دو نوع اصلی از کپسول های آتش نشانی وجود دارد : فشار ذخیره شده و کارتریج. در واحدهای فشار ذخیره شده، ماده دفع کننده در همان محفظه ای که خود عامل آتش نشانی است ذخیره می شود. بسته به عامل مورد استفاده، پیشران های مختلفی استفاده می شود. در خاموش کننده های شیمیایی خشک، معمولاً از نیتروژن استفاده می شود. خاموش کننده های آب و کف معمولاً از هوا استفاده می کنند.

کپسول های آتش نشانی با فشار ذخیره شده رایج ترین نوع هستند. خاموش کننده های کارتریجی حاوی گاز خروجی در یک کارتریج جداگانه هستند که قبل از تخلیه سوراخ می شود و پیشرانه را در معرض عامل خاموش کننده قرار می دهد. این نوع،زیاد رایج نیست و عمدتاً در مناطقی مانند تأسیسات صنعتی استفاده می شود.

خرید آنلاین کپسول آتش نشانی

اگر قصد خرید کپسول آتش نشانی را دارید و ساکن اصفهان نیستید ما یک پیشنهاد خوب برای شما داریم. شاید اگر در گذشته ی نه چندان دور بودیم شرایط فرق می کرد و مجبور می شدید برای یک خرید جزئی ساعت ها وقت و انرژی خود را از دست بدهید و کلی هزینه ی رفت و آمد بپردازید. اما این روزها شرایط فرق کرده است و شما می توانید با ساده ترین روش ممکن و در کوتاه ترین زمان ممکن برای خرید کپسول آتش نشانی اقدام کنید.

شما می توانید زمانی که در منزل هستید و یا این که در جمع دوستانه ی خود هستید با کمک تلفن همراه خود از ما خرید کنید. شما برای این خرید تنها باید با مشاوران فروش ماتماس بگیرید. و هر کپسولی که می خواهید و در هر تعدادی که نیاز دارید را تهیه کنید. این گونه نه تنها کپسول ها را با قیمت درب کارخانه تهیه می کنید بلکه در هزینه های رفت و آمد خود صرفه جویی می کنید.

مشاورین ما در بخش فروش، شما را با انواع کپسول های آتش نشانی و قیمت آنها آشنا می کنند. شما میتوانید برحسب نیاز خود و بودجه ای که می خواهید هزینه کنید کپسول مورد نیاز خود را تهیه کنید. سپس خرید خود را نهایی کنید و مطمین باشید محصول خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن به دستتان می رسد.

کاربرد کپسول آتش نشانی

کپسول آتش نشانی یک وسیله اطفا حریق است که برای مهار انواع آتش سوزی های کوچک  استفاده می شود. نکته ای که باید توجه داشت این است که این کپسول ها برای آتش سوزی های بزرگ استفاده نمیشوند. استفاده از کپسول آتش نشانی برای آتش سوزی های بزرگ مناسب نیست و حتی ممکن است جان انسان را به خطر بیندازد.

کپسول آتش نشانی شامل یک مخزن فشار قوی سیلندر شکل است و با دست می توان آن را حمل کرد. در آمریکا در سال یک بار کلیه ی کپسول های اطفا حریق در همه ی ادارات و مراکز صنعتی و تجاری به جز خانه ها سرویس دهی و تعمیر می شوند.

هنگام سرویس این دستگاهها یک برچسب که روی آن تاریخ و نوع سرویس انجام شده را نوشته است بر روی کپسول ها می چسبانند.

خطرات کپسول آتش نشانی

کپسول های آتش نشانی که برای محافظت انسان در برابر آتش ساخته شده اند در صورت استفاده ی نادرست می تواند خطر آفرین باشند. یکی از موارد خطر آفرین این کپسول ها انفجار آن است.  توجه داشته باشید که شارژ کپسول  آتش نشانی باید توسط فرد آموزش دیده و متخصص این کار انجام بگیرد چرا که دلیل انفجار کپسول آتش نشانی می تواند شارژ بیش از حد و یا ضرب خوردگی کپسول ها باشد. همچنین کپسول آتش نشانی اگر در مجاورت گرد و غبار های شیمیاییی باشد میتواند خطرات جدی برای مصرف کننده ایجاد کند. بخارهایی که در هنگام آتش سوزی توسط این سیلندرها آزاد می شود میتواند در کوتاه مدت سمی باشد و بر روی سلامتی مصرف کننده اثر بگذارد. خرید الکترود میکا

در مورد کپسول های آتش نشانی که توسط دی اکسید کربن آتش را مهار می کند باید به این نکته توجه کرد که این گاز در برخی محیط ها باعث خنک شدن و میعان هوا می شود. همچنین این گاز میتواند فشار هوای محیط های بسته را افزایش دهد. علاوه بر ان تخلیه دی اکسید کربن چون باعث کمبود اکسیژن می شود می تواند باعث خفگی شود.

مهم ترین نکات خرید کپسول آتش نشانی

نکات خرید کپسول : این موضوع یکی از مهمترین مسائل هر خریداری است. سوالاتی همچون اینکه از این کپسول برای خاموش کردن چه موادی استفاده می شود؟ چه مقدار از حجم کپسول مورد نیاز است؟ دسترسی به آنها چگونه است؟ و…. قیمت این کپسول ها با توجه به نوع آنها و اینکه چند کیلویی باشد متفاوت است. از آنجایی که تغییرات قیمت وجود دارد برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

مزایای کپسول اتش نشانی

  • این ماده به دلیل خشک بودن به تجهیزات آسیبی نمی رساند و پسماندی به جا نمی گذارد.
  • این گاز عایق و غیر سمی است و به علت عایق الکتریکی بودن می توان به راحتی آن را در مجاورت برق و دستگاههای الکتریکی قرار داد.
  • برای خاموش کردن آتش سوزیهای بزرگ فقط از این گاز استفاده می شود.

فروش کپسول آتش نشانی 

فروش کپسول آتش نشانی | کپسول آتش نشانی یک وسیله حفاظتی فعال دستی است که معمولاً با یک ماده شیمیایی خشک یا مرطوب پر می شود. این وسیله برای خاموش کردن یا کنترل آتش سوزی های کوچک اغلب در مواقع اضطراری استفاده می شود. برای استفاده در آتش های خارج از کنترل، مانند آتش سوزی که به سقف رسیده است خطرناک است. در این آتش سوزی ها  به تجهیزات و پرسنل نیاز دارد.

به طور معمول، یک کپسول آتش نشانی شامل یک مخزن تحت فشار استوانه ای دستی است که حاوی ماده ای است که می تواند برای خاموش کردن آتش تخلیه شود. کپسول های آتش نشانی تولید شده با مخازن تحت فشار غیر استوانه ای نیز وجود دارند اما کمتر رایج هستند.

فروشگاه ما ارائه کننده کپسول های آتش نشانی در بهترین برند های بازار با قیمتی بسیار مناسب است. که خدمات شارژ کپسول ، تعمیر ، تعویض شیر و … را هم انجام میدهد. همانطور که میدانید کپسول های آتش نشانی برند های مختلفی دارد و هر برند خصوصیات مخصوص خودش را دارد. مثلا پودر استفاده شده در کپسول یا کیفیت شیر و بدنه کپسول و غیره. ما در ادامه بهترین برند های کپسول های آتش نشانی را به شما معرفی می کنیم و مشخصات را کامل برای شما توضیح میدهیم.

قیمت کپسول آتش نشانی 

کپسول ها انواع مختلفی دارند و در وزن ها و با مواد متفاوتی تهیه می شوند. تمام این موارد در قیمت گذاری موثر هستند . اگر کپسول پودری باشد چون که کارایی بیش تر باشد قیمت بیش تری دارد.

علاوه بر این اگر کپسول وزن بیش تری داشته باشد می تواند سطح بیش تری را پوشش دهد پس قیمت بیش تری خواهد داشت.

کپسول آتش نشانی مخزنی استوانه ای شکل است. این کپسول ها با مواد مخصوصی تحت فشار پرشده و در هنگام آتش سوزی به ما کمک می کند تا از گسترش آن جلوگیری نماییم. با توجه به اینکه انواع آتش با هم متفاوت است نحوه مواجهه با آن نیز متفاوت می باشد. به همین جهت در فروشگاه ابزارآلات اردستان انواع سیلندر های آتش نشانی موجود می باشد. هر کدام از آنها برای حریق های متفاوت مناسب و قابل استفاده است.

کپسول های آتش نشانی موجود در فروشگاه ما دارای تاییدیه آتش نشانی می باشد. فروشگاه ابزار آلات اردستان نمایندگی کپسول های آتش نشانی از معتبر ترین برند ها مثل : دژ ، هونامیک ، و سپهر است که با بهترین قیمت به بازار عرضه میکند. ( خرید الکترود آما )همچنین شارژ کپسول آتش نشانی در کمترین زمان در فروشگاه انجام می گیرد. قیمت کپسول آتش نشانی در اصفهان

اطفاء حریق چیست؟

اطفاء حریق، فعالیتی است که به منظور محدود کردن گسترش آتش و خاموش کردن آن، به ویژه توسط اعضای سازمان ها (خدمات آتش نشانی یا ادارات آتش نشانی) که برای این منظور آموزش دیده اند انجام می شود. در صورت امکان، آتش نشانان قبل از اینکه تمام توجه خود را برای اطفای حریق معطوف کنند، در صورت لزوم، افراد در معرض خطر را نجات می دهند.

آتش نشان هایی که در استفاده از تجهیزات خاص مهارت دارند، با بیشترین سرعت ممکن به محل آتش‌سوزی بروند. در اکثر مناطق شهری، ایستگاه های آتش نشانی وجود دارد که یک شرکت آتش نشان و تجهیزات را در خود جای می دهد.  زنگ هشدار در عرض دو یا سه دقیقه پاسخ دریافت می کند. اکثر خدمات آتش نشانی در شهرهایی که 5000 نفر یا بیشتر جمعیت دارند در هنگام آتش سوزی ، یک شرکت موتور (پمپ کننده)، یک شرکت کامیون (کامیون نردبان)، و یک خودروی نجات را به محل حادثه اعزام می کنند.

بهترین برندهای کپسول آتش نشانی

کپسول هونامیک : کپسول آتش نشانی هونامیک در اصفهان  از کپسول های آتش نشانی ایرانی تولید شرکت هونامیک هستند که در 6 وزن متفاوت و در نوع پودری و CO2 تولید و به بازار ارائه می شوند. دمای نگهداری آنها از 150 درجه تا 500 درجه سانتی گراد می باشد که کپسول اتش نشانی هوانامیک از نوع CO2 برای آتش سوزی های ناشی از جریان الکتریسیته کاربرد دارد.

این کپسول ها در وزن های 2 کیلویی،4 کیلویی، 6 کیلویی، 10 کیلویی و 12 کیلویی وجود دارند.

نمایندگی شرکت دژ به صورت انحصاری فروش کپسول های آتش نشانی دژ را در اختیار ما قرار داده است. قیمت بسیار مناسب آن باعث شده همکاران زیادی روی فروش آن تمرکز کنند. این کپسول ها با توجه به ویژگی های آنها متفاوت اند. به طور کلی کپسول های آتش نشانی دژ به چهار دسته تقسیم می شوند:

  1. کپسول آتش نشانی پودر و گاز دژ
  2. کپسول آتش نشانی CO2 دژ
  3. کپسول آتش نشانی آب و گاز دژ
  4. کپسول های آتش نشانی بیو ورسال دژ
  • کپسول آتش نشانی سپهر

کپسول آتش نشانی سپهر در انواع پودر و گاز وجود دارد. این کپسول ها از تولیدات شرکت روناک گاز خزر است. هایپر صنعت فامکو عرضه کننده این کپسول های آتش سوزی درسایز های مختلفی مانند 1، 2، 3، 4، 6، 12، 25 و 50 کیلوگرمی می باشند همچنین هایگر صنعت فامکو خدمات شارژ کپسول آتش نشانی سپهر را نیز ارائه می دهد.

انواع مواد خاموش کننده

انواع مختلف مواد خاموش کننده حالت های عمل متفاوتی دارند و برخی از آنها فقط برای کلاس های خاص آتش مناسب هستند.

  • ماده شیمیایی خشک

این یک عامل پودری است که با جدا کردن سه قسمت مثلث آتش خاموش می شود. از واکنش های شیمیایی شامل گرما، سوخت و اکسیژن جلوگیری می کند و در نتیجه آتش را خاموش می کند. در طی احتراق، سوخت به رادیکال های آزاد تجزیه می شود. قطعات بسیار واکنش پذیری از مولکول ها هستند که با اکسیژن واکنش می دهند. مواد موجود در خاموش کننده های شیمیایی خشک می توانند این فرآیند را متوقف کنند.

  • سدیم بی کربنات

 در گرمای آتش، ابری از دی اکسید کربن آزاد می کند که آتش را خاموش می کند. یعنی گاز اکسیژن را از آتش دور می کند و در نتیجه واکنش شیمیایی را متوقف می کند. این عامل به طور کلی در آتش‌سوزی‌های کلاس A مؤثر نیست، زیرا  گاز به سرعت متلاشی می‌شود و اگر سوخت هنوز به اندازه کافی داغ باشد، آتش دوباره شروع می‌شود.

در حالی که آتش های مایع و گاز معمولاً گرمای زیادی را در منبع سوخت خود ذخیره نمی کنند، آتش های جامد این کار را انجام می دهند. بی کربنات سدیم قبل از ظهور عوامل شیمیایی مرطوب در آشپزخانه های تجاری بسیار متداول بود اما اکنون از بین رفته است.

  • بی کربنات پتاسیم

بی کربنات پتاسیم در آتش های کلاس B و C. حدود دو برابر بیشتر از بی کربنات سدیم موثر است. این ماده شیمیایی خشک بیشتر در صنعت نفت و گاز استفاده میشود.

خرید پایان راه نیست

خیلی از افراد خرید را مرحله ی آخر می دانند اما ما بعد از خرید نیز شما را رها نمی کنیم. ما برای مشتری های خود خدمات پس از فروش و گارانتی در نظر گرفته ایم  و بعد از خرید نیز مشتری های خود را رها نمی کنیم.  شما نه تنها می توانید کپسول های مد نظر خود را از سایت ما تهیه کنید بلکه می توانید کپسول های قدیمی خود را شارژ و یا تعمیر کنید.  شما در هر کجای اصفهان که باشید در کوتاه ترین زمان کپسول های خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

برای خرید کپسول آتش نشانی در اصفهان تنها باید وارد سایت ما شوید و هر مدل کپسولی که مد نظرتان است به سبد خرید خود اضافه کنید و هزینه ی آن را نیز به صورت اینترنتی بپردازید و آدرس خود را در سایت وارد کنید. حواستان باشد که حادثه هیچ گاه خبر نمی دهد پس تعلل را کنار بگذارید و همین حالا خرید خود را ثبت کنید زیرا در زمان آتش سوزی حتی ثانیه ها هم ارزشمند می شوند.خرید کپسول آتش نشانی

سخن پایانی

چنانچه در بالا گفته شد وجود کپسول های آتش نشانی و نصب آن در ساختمان ها و مراکز تجاری و اداری و مسکونی ضروری می باشد. با توجه به اهمیت این کپسول ها برای محافظت جان انسان ها در برابر آتش تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه فعالیت دارند. همچنین واحدهای صنفی زیادی مشغول فروش این کپسول ها هستند. با توجه به رقابتی بودن بازار در این زمینه همه ی تولید کنندگان سعی در ارائه ی بهترین محصول دارند. فروشگاه ما سالهاست در زمینه ی تولید و فروش این کپسول ها مشغول فعالیت است. ما سعی داریم بهترین و مرغوب ترین کپسول های آتش نشانی را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دهیم.

اطلاعات بیشتر ...