حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

33863336031

با مـا در تمـاس باشـید

نمایندگی رونیکس در اصفهان (RONIX)

نمایندگی رونیکس در اصفهان : رونیکس یک برند محبوب و متنوع ایرانی با کیفیت بسیار بالا، معروف به برند بدون کارخانه با 170 نمایندگی معتبر در سراسر کشور میباشد. این برند معتبر و جهانی با بیش از بیست سال سابقه درخشان در جهت تولید ابزارهای برقی و شارژی فعالیت خود را از سال1379 آغاز کرده است.  هم اکنون 11 کشور در سرتاسر دنیا تولید کننده محصولات رونیکس هستند. این برند با رعایت استاندارد های بین المللی با استفاده از دانش متخصصین ایرانی و خارجی محصولاتی با بالاترین کیفیت موجود در دنیا به بازار ارائه میکند.

تمامی محصولات این برند تحت نظارت تیم کنترل کیفیت میباشد. تمامی محصولاتی که در سرتاسر دنیا توسط تولید کنندگان این برند به بازار های جهانی عرضه میشود. تحت نظارت و پیگیری مجموعه متخصص و حرفه ای رونیکس هستند. و در صورت عدم تطابق هر کدام از محصولات تولید شده با استانداردهای تعریف شده در سطح بین الملل، محصول مورد نظر اصلاح و یا از چرخه تولید خارج میشود. این برند معتبر با تولید بیش از دوهزار ابزار مهم و موردنیاز با استانداردهای بین المللی، مراکز فروش و نمایندگی های خود را در کشور هایی همچون آلمان، فرانسه، اسپانیا، ترکیه، چین و تایوان دایرکرده است. این برند محبوب و معتبر توانسته است محصولات خود را به 80 کشور دنیا صادر کند.

———————————————————————

فروش محصولات رونیکس در اصفهان

برند محبوب رونیکس امروزه یکی از پرفروشترین برندها در ایران میباشد. این برند نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورها مانند آلمان ، فرانسه ، ترکیه ، تایوان و کره به تولید و عرضه ابزارآلات صنعتی پرداخته است. شرکت رونیکس با هدف گذاری ملی در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی در سه کشور ایران ، آلمان و اسپانیا به ثبت رسیده است.

محصولات این شرکت در کشورهای مختلفی تولید میشود مثلا ابزار های برشی و سوراخ کاری در در کشورهای آلمان و فرانسه، ابزارهای بادی در کره جنوبی و تایوان ، ابزارهای برقی در کشورهای کره جنوبی ، تایوان و چین و ابزارآلات دستی در کشورهای چین، استرالیا، تایوان و ترکیه تولید میشوند. تمامی محصولات رونیکس مطابق با استانداردهای جهانی و گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 میباشد.

فروشگاه ابزار اردستان به عنوان نمایندگی محصولات آروا و نمایندگی فروش محصولات رونیکس در اصفهان مجموعه ی کاملی از ابزارالات رونیکس را گرد آوری کرده و با تضمین قیمت و کیفیت کالا همراه با ارسال رایگان و خدمات پس از فروش این محصولات را در اختیار مشتریان محترم در اصفهان و سراسر ایران قرار میدهد.

———————————————————————

بهترین نمایندگی رونیکس در اصفهان

یکی از بهترین نمایندگی های رسمی محصولات رونیکس  در ایران ، نمایندگی ابزارالات گاز اردستان در اصفهان میباشد. نمایندگی های رونیکس در اصفهان با مجوز رسمی آماده ارائه خدمات به مصرف کنندگان عزیز هستند. 2. نمایندگی های ما در اصفهان درصورت نارضایتی مصرف کنندگان ضمن مرجوعی محصول مورد نظر هزینه را برمی گردانند و در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه از تکنسین های متخصص و مجرب این مجموعه جهت ارائه هرگونه خدمت به مشتریان خود بهره مند میشود.

نمایندگی های مجاز محصولات رونیکس در اصفهان انواع ابزار آلات صنعتی و عمومی را با قیمت های مناسب به دست مصرف کنندگان عزیز میرساند. همچنین ارسال محصولات از طریق نمایندگی های رسمی رونیکس رایگان میباشد. این برند محبوب و جهانی دارای خدمات پس از فروش ISO 2008-9001 میباشد. نمایندگی رونیکس در اصفهان از متنوع ترین و منحصر به فرد ترین خدمات برخوردار هستند. این خدمات ویژه و متنوع شامل موارد زیر میباشد:

  • 12 ماه گارانتی برای تعویض قطعات و یا تعمیر محصولات برقی و بادی
  • 15 ماه گارانتی رایگان جهت تعمیر و تعویض قطعات بادی رونیکس بدون توجه به نوع قطعه که از دیگر خدمات ویژه این برند محبوب است.
  • تعمیر ابزارآلات رونیکس در محدوده شهری تهران با پیک رایگان در مدت زمان گارانتی و خارج از انقضای گارانتی.
  • یکی از بزرگترین بانک قطعات ابزار در ایران است که آماده ارائه خدمات به مصرف‌كنندگان محصولات رونیکس مي‌باشد.

———————————————————————

گارانتی ابزارآلات رونیکس

درهنگام خرید ابزارآلات رونیکس در اصفهان به گارانتی درج شده بر روی محصول خود توجه کنید. به دلیل عدم امکان صدور المثنی برای گارانتی  ابزار آلات رونیکس در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. توجه داشته باشید که گارانتی ابزارهای با کیفیت رونیکس متفاوت میباشند. درکارت های گارانتی این محصولات شرایطی قید شده که خواهشمندیم به این مفاد ضمانت نامه توجه فرمایید.

بخشی از مفاد ضمانت نامه محصولات رونیکس بدین شرح است :

  1. ابزار آلات رونیکس فقط یک بار در مدت زمان یکسال  شامل ارائه خدمات گارانتی می شوند.
  2. اره و حاشیه زن بنزینی تنها یک بار در طول 6 ماه میتواند از خدمات گارانتی شرکت استفاده کند.
  3. اینورترهای ساخت ایران، تنها یک بار در طول 24 ماه شامل ارائه خدمات گارانتی می شود.

———————————————————————

خرید ابزارهای رونیکس در اصفهان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، رفع ایراد ها و بر طرف کردن مشکلات با داشتن ابزار های پیشرفته به آسانی ممکن شده است. به طوری که در اغلب موارد بدون داشتن دانش فنی خاص و پیشرفته‌ای میتوان از پس مشکلات فنی منزل بر آمد. و یا یک خرید ساده برای نظم دادن به انباری منزل ساخت و کار های خلاقانه‌ای برای راحتی بیشتر در منزل انجام داد. که همه‌ی این کار ها در صورتی ممکن است که حداقل ابزار آلات مورد نیاز را در منزل داشته باشید. تا بتوانید بدون دردسر و بدون نیاز به صرف هزینه، خودتان از پس کار بر بیایید. خرید سنگ کاربید

در نتیجه داشتن ابزارآلات صنعتی در هر خانه‌ای لازم است، برخی افراد بنا به دانش فنی بیشتری که دارند حتی ممکن است ابزارآلات خاص و ویژه‌ای هم در منزل خود داشته باشند. و از پس هر کاری بر بیایند و برای مشکلات فنی منزلشان نیاز به تکنسین تاسیسات ساختمان نداشته باشند. و با خرید ابزار آلات مورد نیاز و یکبار هزینه کردن خود را از پرداخت بار ها هزینه تعمیرات و نگهداری تاسیسات بی نیاز کنند.

با خرید محصولات رونیکس به علت تنوع زیاد در همه ی زمینه های صنعتی ، کشاورزی ، فنی و با کیفیت ویژه ای که دارد و همچنین قیمت مناسب میتوانید با خیالی آسوده به انجام کارهای فنی خود مشغول شوید. همچنین میتوانید از خدمات پس از فروش محصولات رونیکس در اصفهان از طریق نمایندگیهای فروش محصولات رونیکس در اصفهان بهره مند شوید.

———————————————————————

خرید حضوری و آنلاین محصولات رونیکس در اصفهان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود اینترنت در بسیاری از مناطق کشور بسیاری از خرید و فروشها به صورت اینترنتی انجام میگیرد. همانطور که خرید حضوری دارای معایب و مزایا میباشد خرید اینترنتی و آنلاین نیز معایب و مزایائی دارد. با خرید حضوری شما از نزدیک میتوانید محصولات را ارزیابی کنید و کیفیت و قیمت محصولات را جویا شوید. در خرید آنلاین این امکان برای شما فراهم نیست و فقط شما میتوانید با توجه به اعتبار فروشگاه و اعتبار برندی که خرید میکنید خیال خود را آسوده کنید.

در نمایندگی رونیکس در اصفهان با توجه به اعتبار برند رونیکس و نمایندگی میتوانید با خیال راحت محصول خود را انتخاب و خرید کنید. تمامی محصولات رونیکس دارای گارانتی میباشند و در صورت خرابی میتوانید محصول را عودت دهید. همچنین ارسال محصولات رایگان میباشد و بنابراین هزینه ای اضافی برای خریدار وجود ندارد. در فروشگاه ابزار اردستان نمایندگی رونیکس در اصفهان هم امکان خرید حضوری و هم آنلاین برای شما مشتریان فراهم است.

———————————————————————

برترین و کامل ترین برند ابزارآلات

نمایندگی رونیکس در اصفهان

هنگام خرید ابزارالات رونیکس در اصفهان اولین نکته‌ای که برای هر کس اهمیت بسیار زیادی دارد کیفیت کالا‌یی است که قصد خرید آن را دارند. کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است که گاهی مشتری برای داشتن کیفیت بیشتر حاضر است ،بهای بیشتری را بپردازد. اما کیفیت واقعی و حقیقی زمانی درباره‌ی یک محصول صادق است که آن محصول پیش از پیش امتحان خودش را پس داده باشد و کیفیت خود را ثابت کرده باشد. آن وقت است که میتوان به کیفیت آن محصول اعتماد کرد. همچنین با مشورت گرفتن از کسانی که هر روزه با ابزارآلات رونیکس یا ابزار های فنی مشغول به کار هستند میتوان به این نتیجه دست یافت که کدام برند از کیفیت بیشتری برخوردار است.

که همه‌ی کسانی که اهل فن هستند و به نوعی هر روزه با ابزارآلات کار میکنند خودشان از چه برندی استفاده میکنند. حتی بدون مشورت کردن با اهل فن هم میتوانید به آسانی به این موضوع پی ببرید فقط کافیست دقت کنید و ببینید برندی که آنها استفاده میکنند چیست، بدون شک خواهید دید که بیشتر محصولاتی که در دستان پر توان و همه فن حریف آنها است ابزارآلات رونیکس میباشد.

و اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان را درباره کیفیت محصولاتش جلب کرده است. بعد از گذر از مقوله‌ی مهم کیفیت نکته‌ی دیگری که میتواند برای مصرف کنندگان و مشتریان مهم باشد تنوع و گستردگی محصولات است. که به جرات میتوان ادعا کرد رونیکس بیشترین تنوع و کاملترین مجموعه‌ی ابزارآلات را دارد و میتواند بر طرف کننده‌ی تمامی نیاز های فنی شما باشد.

———————————————————————

مزیت های ابزارآلات رونیکس

از مزایای ابزارآلات رونیکس میتوان به تنوع بی نظیر محصولات آن اشاره کرد که میتواند همه‌ی نیاز های فنی را در همه‌ی حوزه های کاری شامل، صنعتی، کشاورزی، خانگی و … برطرف نماید. از دیگر مزایای رونیکس قیمت گذاری منصفانه محصولات رونیکس است که نسبت به کیفیت آن قیمت بسیار مناسب و به صرفه‌ای دارد بعلاوه اینکه یک بار برای همیشه هزینه میکنید و شما را از هر ابزاری بی نیاز میکند. فروش الکترود آما

یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین مزایای ابزار آلات رونیکس خدمات پس از فروش ویژه‌ی آن است که مراکز خدمات پس از فروش بسیاری در نقاط مختلف کشور راه اندازی شده است تا با بهترین کیفیت و کمترین زمان خدمات به مشتریان ارائه شود.

———————————————————————

خرید انواع ابزارآلات رونیکس

نمایندگی رونیکس در اصفهان

خرید و فروش ابزارآلات رونیکس به عنوان انقلابی در صنعت جهانی میباشد که شما نیز میتوانید برای دور نماندن از این فضا، با آن یک سو شوید. ابزارآلات رونیکس به سه دسته کلی تقسیم میشود، مجموعه ابزارهای برقی رونیکس ،مجموعه ابزار های برشی ، جوشی و بادی رونیکس،مجموعه ابزار آلات دستی رونیکس . که هر کدام از انها دارای ویژگی و ابزارآلات خاصی هستند که به طور جداگانه به آشنایی شما با هرکدام از این ها میپردازیم .

ابزار آلات برقی برای ورود به دنیا مدرنیته صنعت میباشد و برای ان باید بهای ارزشمندی را پرداخت و بارعظیمی را از دوش انواع شغل های نجاری ،کارگری و … برداشته است ،زیرا هر یک از این ابزرا های یک عمل سخت را با روشی مدرن به فعلی ساده تبدیل کرده است. انواع ابزار آلات برقی میتوان به فرز رونیکس، مینی فرز رونیکس ، دریل رونیکس ، دریل چکشی رونیکس ،پروفیل بر رونیکس ،بکس برقی رونیکس و.. اشاره نمود.

ابزار آلات برشی ،جوشی و بادی رونیکس از مجموعه ابزار های ارزشمند رونیکس میباشد که میتوان گفت از انها به عنوان عصای دست اهنگران و نجاران و .. میتوان گفت و همچنین شما برای این که بتوانید بهترین های کار خود را ارائه دهید باید بهترین ابزار ها را داشته باشید. و ما به شما پیشنهاد میکنیم که محصولات مورد نظر خودرا از نمایندگی رونیکس در اصفهان خرید کنید. انواع ابزار های برشی میتوان به گرانیت بر، اینورتر، تیغ اره آهن بر و .. اشاره کرد که مناسب دست نجاران عزیز و ابزارآلات جوشی برای کار جوشکاران عزیز و جزوی از مهمترین ابزار های کار این صنف و ابزارآلات بادی که میتوان گفت برای تمامی شغول مناسب میباشد.

———————————————————————

قیمت مناسب محصولات رونیکس

هدف این برند از فعالیت خود این بود که بتواند ابزارهایی با کیفیت و دارای قیمت مناسب تولید کند. زیرا تمامی محصولات این شرکت مراحل کیفی متعددی را میگذرانند تا ازمایش های مختلفی را برای بررسی های سخت کیفیت انجام دهند. این محصولات با اخرین سیستم های مدیریتی روز دنیا و با به کار گیری تجهیرات فوق پیشرفته تولید میشوند. و زیر نظر بازرسی دقیق قرار میگیرند. و همه این مراحل بخاطر این است تا مشتریان بتوانند با هزینه کمتری به همان محصولات با کیفیت برندهای دیگر دسترسی داشته باشند. رونیکس به شعار این که تداوم دارد سعی کرده است بیشتر با توجه به نیازسنجی هایی که انجام میدهد. محصولاتی را تولید کند که بیشتر از هر محصولی مورد نیاز و جوابگوی ان باشد را تولید کند و همه این ها به گونه ای انجام میشود که خللی در شعار رونیکس پیش نیاید.

جالبه بدونید رونیکس فقط برای مصارف صنعتی نمیباشد و شما میتوانید از این ابزارها برای مصارف خانگی خود هم استفاده نمایید. البته باید در نظر داشت محصولات رونیکس برای مصارف در صنعت های بزرگ مناسب نمیباشند . اما محبوبیت بالای رونیکس زمانی زیاد شد که از تمامی سبک ابزار آلات در گروه های متفاوتی وارد بازار شد. و هرکدام از این ابزار ها در گروه های خود انواع مختلفی داشتند تا بتوانند تمامی طیف کار های صنعتی را پوشش دهند . این برند بیش از هرچیزی به دلیل اینکه نیاز مشتری را بر مبنای کیفیت در نظر دارد سعی بر این دارد تا تمامی نیاز ها را در صنعت برای مشتریان خود رفع کند. و با توجه به این موضوع شروع به تولید محصولات در شاخه های مختلف صنعتی نموده است.

———————————————————————

خدمات گارانتی نمایندگی رونیکس در اصفهان

نمایندگی رونیکس در اصفهان

درصورت تعمیر محصولات رونیکس توسط افرادی غیراز تعمیرکاران متخصص شرکت رونیکس گارانتی شما باطل می شود. ارائه خدمات گارانتی تنها شامل تعمیر و تعویض قطعات و هزینه تعمیر دستگاه با نظر کارشناس فنی میباشد. و تحت هیچ شرایطی دستگاه مورد نظر تعویض نمی گردد. تمامی قطعاتی که شامل گارانتی نمایندگی های رسمی رونیکس میباشند. شامل : ابزارآلات برقی صنعتی و نجاری که تنها آرمیچر، بالشتک، کلید و دنده مقابل آن قابل قبول است / ابزارآلات شارژی رونیکس که شامل: کلید، موتور و برد / پیستوله: موتور و کلید / کارواش: موتور و پمپ / سشوار: بورد، المنت و کلید / بلوور: آرمیچر، بالشتک، کلید /

چرخ سنباده: موتور، خازن و کلید / جاروبرقی صنعتی و کمپرسورها: موتور / دمنده های برقی: استاتور (بالشتک)، کلید / دریل ستونی: موتور، کلید روشن و خاموش / اره بنزینی و حاشیه زن موتوری: کلید روشن و خاموش و کوئل / میخکوب و منگنه کوب برقی: بوبین، کلید، میکروسوئیچ / اینورترها و محصولات بادی: تمامی قطعات / اتوجوش لوله سبز (معمولی و دیجیتال) : کلید و ترموستات / منگنه کوب شارژی: کلید و سنسورها، برد مدار الکترونیکی، موتور میباشد.

———————————————————————

قیمت محصولات رونیکس در اصفهان

یکی از بهترین مزیتهای برند رونیکس قیمت مناسب آن میباشد. برای خرید ابزارهای باکیفیت رونیکس میتوانید از طریق مراجعه به فروشگاه ابزار خود را تهیه کنید. و یا از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی اقدام به تهیه محصول خود کنید که روش دوم یعنی خرید اینترنتی به شما کمک بیشتری خواهد کرد. چرا که در فروشگاه های آنلاین به دلیل اطلاعات مفید درباره ویژگی، کارکرد و قیمت هرکدام از محصولات میتوانید به راحتی محصول مور نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت ابزار های رونیکس با توجه به نوسانات بازار و سیاست های قیمت گذاری متفاوت است. شما میتوانید با مراجعه به نمایندگی های مجاز این برند محبوب بین المللی از قیمت محصول مورد نیاز خود آگاه شوید. فروشگاه ابزار اردستان به عنوان نمایندگی رونیکس در اصفهان سعی بر این دارد تا بهترین و پرفروشترین محصولات رونیکس را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. برای اطلاع از قیمتها میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. خرید الکترود میکا با بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.

———————————————————————

بهترین ابزار های رونیکس

نمایندگی رونیکس در اصفهان : شاید استفاده از اصطلاح بهترین برای ابزارآلات رونیکس بزرگنمایی باشد. ولی ابزار های رونیکس به دلیل گستردگی بالایی که دارند برای انجام همه امور اماده به کار میباشد. همانطور که نمایندگی رونیکس در صنعت برش نجاری برای کارهای بزرگ نیز ابزار خاص خود را دارد. بنابراین می‌توان گفت هر ابزاری اگر در جای درست و مناسب خود استفاده شود، کاربردی است و بهترین و کاربردی ترین ابزار است. عوامل مختلفی مانند نوع کار، توان مورد نیاز، سطح مورد نظر، ظرفیت و … در تعیین مناسب بودن یا نبودن یک ابزار برای انجام کار و حتی استفاده شخص نیز مؤثر هستند. البته میتوان ابزارهایی که از نظر مشتریان عملکرد خوبی داشته اند و همچنین ابزارآلاتی که پرفروش بوده اند را جزوی از بهترین ها به حساب بیاوریم.

از محبوب ترین ابزارهای رونیکس از نظر ایمنی ،کیفیت و قیمت مناسب میتوان به انواع دریل شارژی، دریل بتن کن، چکش تخریب، اره گرد بر، اره عمود بر و سنگ رومیزی، پولیش، رنده برقی، سنباده لرزان، فرز، دستگاه جوش، کمپرسور هوا، منگنه کوب، میخکوب، انبر پرچ واشاره کرد که در نمایندگی رونیکس اصفهان موجود است.

———————————————————————

نمایندگی رونیکس در اصفهان

نمایندگی رونیکس در اصفهان : این برند در تمام دسته‌ بندی‌ ابزار خود توانسته در مورد برخی از ابزارها فروش بیشتری داشته باشد. که نشان دهنده استقبال بیشتر کاربران از آن بوده است؛ به عنوان مثال در زمینه دریل‌های پرفروش می‌توان به دریل چکشی مدل 2210c و ۲۲۱۰ اشاره کرد یا در زمینه مینی فرز، مدل ۳۱۳۰ آن را نام برد که جزوی از بهترین ها و پرفروش ها در بین سایر ابزار آلات برقی بوده اند. یکی از عواملی که رونیکس را جزوی از بهترین برند ها با درصد بالای محبوبیت در میان مردم کرده است خدمات پس از فروش میباشد. نمایندگی رونیکس در اصفهان تدابیری اندیشیده است تا در مدت زمان کوتاهی بعد از درخواست مشتری فرایند ارائه خدمت رسانی به وی آغاز شود و تا زمان برطرف شدن و حل مشکل مشتری ادامه یابد.

تعمیرکاران خدمات پس از فروش رونیکس در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین نحو ممکن نیاز مشتری را برطرف کرده رضایت او را جلب می‌کنند. رونیکس لوازم یدکی مورد نیاز برای کارهای تعمیراتی را با هدف جلب رضایت بیشتر مشتریان و وفادار نمودن مشتریان فراهم آورده است.

اطلاعات بیشتر ...