حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

33863336031

با مـا در تمـاس باشـید

فروش ابزارآلات دستی و برقی

فروش ابزارآلات دستی و برقی

فروش ابزارالات دستی و برقی

 

فروش ابزارآلات دستی و برقی : ابزارالات به چند دسته تقسیم می شوند مانند ابزارالات دستی، برقی و بادی. ابزارالات بادی به ابزارالاتی گفته می شود که حملشان به راحتی انجام می شود و به انرژی باد، برق و باتری برای اینکه بخواهیم از انها  استفاده کنیم داریم. به ابزارالاتی که در موقع استفاده از انها به انرژی برق نیاز داریم ابزارالات برقی گفته می شود و به ابزارالاتی که با انرژی باد کار می کنند ابزارالات بادی گفته می شود، به ابزارالات بادی پنوماتیک هم می گویند.

در رابطه با ابزارالات دستی به ابزارهایی از قبیل مغار، سوهان، چوب ساب و … و ابزارالات برقی و بادی مانند دریل، اره، سنباده، میخکوب و .. گفته می شود.

ابزارالات دستی در کارگاه ها و منازل جزو ابزارهای مهم و کاربردی محسوب می شوند و به کمک انها می توانید کار خود را راحت تر و سریعتر انجام دهید و باعث می شوند کار با کیفیتی ارائه دهید. ابزارالاتی که در صنایع چوب و دیگر صنایع کاربرد دارند عبارتند از : گیره و کلمپ، ابزارهای اندازه گیری، رابط منعطف.

 

ملزومات کارگاهی

فروش ابزارآلات دستی و برقی : سایر ملزومات کارگاهی و دستی که در صنعت جوشکاری استفاده می شوند عبارتند از الکترود، اینورتر های جوشکاری، انبر جوش ها و … که در افزایش سرعت و دقت و کیفیت کار تاثیر فراوانی می گذارند. خرید الکترود آما با بهترین قیمت میتواند به شما در کیفیت جوشکاری کمک خیلی زیادی بکند. محصولات کارگاهی برای تعمیر و ساخت محصولات نهایی نقش مهمی را ایفا می کنند. برای اینکه سرعت و دقت انجام کار در کارگاه های جوشکاری ، سوله سازی در اصفهان و… بالا برود نیاز به ابزارالاتی وجود دارد که شامل:

  • رابط منعطف و 90 درجه دریل
  • جیگ، شابلون، گونیا و ابزارهای اندازه گیری
  • دوبل شاخه ای، پین و بیسکویت چوبی
  • سرپیچ گوشتی
  • انبر قفلی، سیم چین، دم باریک و اچار
  • سنباده گیر، پد و فوم سنباده
  • کیف ابزار
  • سایز ملزومات کارگاهی

در کارگاه ها علاوه بر دستگاه ها و ماشین الات بزرگ به وسایل دستی و قابل حمل هم نیاز دارید ابزارالات برقی هم جز این دسته از ابزارهای کارگاهی هستند که برای روشن شدن و انجام عملیات خود به انرژی برق نیاز دارند. ابزار الات برقی به خاطر وزن سبکی که دارند به راحتی قابل حمل هستند و طرفداران زیادی دارند، حتی در خانه ها هم به این ابزارالات نیاز است.

ابزارالات بادی هم به ابزارالاتی گفته می شود که برای انجام کارهای خود به انرژی باد نیاز دارند که برای کار با این دستگاه ها باید از کمپرسور بادی و انرژی بادی استفاده شود.

قیمت خرید و فروش ابزارالات دستی و برقی کارگاهی با توجه به سایز و تغییر قیمت ارز مرجع تغییر می کند.

 

دریل شارژی ( فروش ابزارآلات دستی و برقی )

فروش ابزارآلات دستی و برقی

دریل شارژی از اعضای خانواده بزرگ دریل است که به دلیل استفاده زیادی که از ان می شود و کاربرد راحت و اسانی که دارد از انواع پرطرفدار دریل می باشد.

انواع دریل عبارتند از:

  • دریل ساده و چکشی
  • دریل شارژی
  • دریل همزن و یا میکسر
  • دریل مگنت
  • دریل پیچ گوشتی برقی و شارژی
  • دریل ستونی

این دریل ها با انواع برندها و قیمت ها در بازار به فروش می رسند و در اختیار مردم قرار می گیرند.

فروشگاه گاز اردستان نمایندگی محصولات رونیکس و نمایندگی محصولات آروا در اصفهان است. و اماده ارائه خدمات با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت میباشد.

 

نکات مهم برای انتخاب دریل شارژی

  • توان دریل شارژی خیلی مهم است، همان طور که برای ابزارهای برقی مانند دریل ساده و دریل چکشی به توان انها توجه می کنید توان این دستگاه برحسب وات است. میزان ولتاژی که در دریل شارژی به کار می رود توان ان را مشخص می کند، هرچقدر که ولتاژ موتور دریل شارژی بالاتر باشد قدرت ان دریل شارژی هم بیشتر است و می توان از ان برای کارهای سنگینتری استفاده کرد.
  • فروش ابزارآلات دستی و برقی : مثلا در کارهایی مانند اهنگری استفاده از دریل شارژی با توان بالا کاربرد دارد. که برای سوراخکاری فلزات ضخیم و درب و پنجره سازی، در تراشکاری و فلزکاری، کارخانه جات صنایع فلزی و هم چنین سوراخکاری دیوار و سنگ و مصالح ساختمانی از دریل شارژی با توان موتوری 18 الی 20 استفاده می شود. ولی برای صنایع چوبی و ام دی افی ها از دریل شارژی با توان موتوری 12 الی 14.5 استفاده می شود و دارای قیمت مناسب تری نیز می باشد.
  • برای ساخت کابینت یا دکوراسیون و یا نصب شیروانی از دریل شارژی هایی با توان 12 استفاده می شود. که اگر خواستید  ان را برای مدت طولانی  هم استفاده کنید خسته نشوید و یا اگر می خواهید در جاهای مرتفع از ان استفاده کنید بهتر است که سنگین نباشد.

فروش الکترود اعتماد یزد با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

موارد مهم دیگر درباره انتخاب دریل

مورد دیگری که در انتخاب دریل شارژی مهم است میزان امر باتری دریل شارژی است. امپر باتری همان ظرفیت باتری است یعنی میزان انرژی الکتریسیته ای که در سلول های باتری ذخیره می شود. و هرچقدر میزان ان بالاتر برود زمان شارژدهی دریل شارژی هم بالاتر خواهد رفت و باتری می تواند در بازه زمانی بیشتری کار کند. معمولا کمپانی های ساخت دریل شارژی امپراژهای استاندارد و مشخصی به اندازه 1.5 تا 2 امپردر نظر می گیرند. اما برخی مواقع میزان این امپراژ ممکن است از 2 امپر هم بیشتر شود در نتیجه به مدت زمان بیشتری نیز برای شارژدهی نیازمند است.

 

مینی سنگ ( فروش ابزارآلات دستی و برقی )

فروش ابزارآلات دستی و برقی

باید به مشخصات و کاربردهای مینی سنگ ها و یا اصطلاحا مینی فرزها در هنگام خریداری انها توجه کرد. و این مشخصات فقط شامل اعداد و ارقام نمی شود و باید از این دستگاه شناخت کامل و صحیحی داشته باشید. تا بدانید که چه نیازی به ان وجود دارد و بدانید که مینی فرز مورد نیاز خود را برحسب کاری که می خواهید با ان انجام دهید نیاز است چقدر برای ان هزینه کنید.

 

مینی فرزها چه کاربردهایی دارند؟

مهمترین کاربردی که یک مینی فرز دارد برش است. برش سنگها، فلزها و یا حتی بتن به وسیله انواع سنگ فرزها انجام می شود. برای اینکه بتوانید هر گونه متریالی را با سنگ فرز برش بزنید باید صفحه مخصوص ان را تهیه کنید و برای بریدن متریال های مختلف نیاز به سرعت های مختلفی است.

از دیگر کاربردهای سنگ فرز پولیش زدن است با کمک یک صفحه پولیش زنی می توان انواع فلزات را پولیش زد. مثلا در تعمیرگاه ها اگر دقت کنید معمولا برای پولیش زدن خودروهای زیر دستشان از سنگ فرز استفاده می کنند.

از دیگر کابردهای سنگ فرز سمباده زنی است که معمولا نقاش ها از ان زیاد استفاده می کنند سطوح مختلف قبل از اینکه رنگ شوند نیاز است که بر روی ان ها عمل سمباده کشی انجام شود تا سطوح کاملا یکدست و صاف رنگ شوند.

همچنین ازسنگ فرز برای تیز کردن انواع تیغه های ابزارالات هم استفاده می شود و هر جایی که نیاز باشد ابزاری تیز شود از سنگ فرز برای تیز کردن انها استفاده می شود.

 

عمر سنگ فرز ها

فروش ابزارآلات دستی و برقی

فروش ابزارآلات دستی و برقی : عمر دستگاه سنگ فرز یکی از مهمترین پارامترهایی است که باید در هنگام خرید به ان توجه کنید. مینی فرزها از جمله ابزارهایی هستند که دارای طول عمر بالایی هستند و به مدت طولانی می توان از انها استفاده کرد. بنابراین مهم است بدانید که عمر مفید هر دستگاهی چقدر است که با توجه به برند و نظر افرادی که در این زمینه تخصص کافی را دارند بتوان در خریداری این دستگاه به کار برد.

سایز مناسب صفحه برای شما بسیار مهم است اگر می خواهید از کاربردهای مینی فرز استفاده کنید. هر چقدر که قطر متریالی که می خواهید برش بزنید بیشتر باشد شما نیز به صفحه برش بزرگتری نیاز دارید و برای کارهایی که کوچکتر هستند و قطر متریال کمتری دارند هم برای اینکه دقت بیشتری به کار برود باید از صفحه برش های کوچکتری استفاده شود.

 

سرعت چرخش صفحه:

سرعت چرخش صفحه: این فاکتور نیز از عوامل مهم در هنگام خرید مینی فرز است. واحد سرعت چرخش صفحه دیسک PRM است و اگر صفحه مینی فرز قطر کمتری داشته باشد سرعت چرخش ان هم بالاتر می رود بنابراین سایز در کنار سرعت چرخش صفحه هردو بسیار در انتخاب این دستگاه مهم هستند.

وقتی سرعت چرخش صفحه بالاتر می رود زمان برش کوتاه تر می شود و چون معمولا از مینی فرز برای برش سنگ استفاده می شود بنابراین  سرعت کمتری در برابر برش فلزات خواهد داشت به این خاطر که سرعت زیاد باعث می شود که سنگ خراب شود.

بعضی از سنگ فرزها دارای دیمر هستند یعنی میتوانید سرعت انها را تنظیم کنید و بسیار برای کاربردهای مختلف مناسب هستند.

از لحاظ قدرت دستگاه باید گفت که هر چقدر قدرت دستگاه بیشتر شود سرعت چرخش PRM هم بیشتر می شود مینی فرزها بر اساس قدرت به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند مینی فرزهایی که قطر صفحه بزرگتری دارند نیاز به قدرت بیشتر برای رسیدن به چرخش مناسب خود دارند. مهم نیست که نوع مینی فرز شما چه باشد این مهم است که کار شما با چه مینی فرز و قدرت دستگاهی انجام می گیرد. ولی بهتر است بدانید که هر چقدر قدرت دستگاه شما بیشتر باشد امکانات بیشتری نیز به ما ارائه می دهد.

 

امکانات سنگ فرز ها

فروش ابزارآلات دستی و برقی

فروش ابزارآلات دستی و برقی : سنگ فرزها دارای امکانات امنیتی باید باشند که به دستان شما اسیبی نزنند. یکی از امکانت امنیتی انها سوئیچ محافظتی است که باعث می شود که دستگاه به صورت اتفاقی روشن نشود  به این خاطر که روشن شدن ناگهانی ان بسیار خطرناک است و با این امکانی که دارد از این مشکل جلوگیری می شود.

SOFT START از دیگر امکانات امنیتی است که باعث سرعت بخشیدن به کار دستگاه می شود. ولی این ایجاد سرعت به ارامی است معمولا ابزارهایی که گران قیمت هستند دارای این ویژگی می باشند. و این ویژگی در کنار مابقی ویژگی ها مانند افزایش سرعت، طول عمر دستگاه را نیز زیاد می کنند. و باعث می شوند که شوک و ضربه ناگهانی به دستگاه وارد نشود.

بعضی از دستگاه  ها سیستم ضد لگد دارند مثلا زمانی که در دستگاه صفحه برش به متریال گیر می کند دستگاه را خاموش می کند تا از خورد شدن متریال و شکسته شدن صفحه مینی فرز جلوگیری شود.

دسته کمکی هم از دیگر امکانات امنیتی مینی فرز است که به کمک ان بتوانید تسلط لازم و کافی برای انواع برش ها را داشته باشید و در دو نوع ساده و ضد لرزش وجود دارد که نوع ضد لرزش ان برای برش های دقیق تر مناسب هستند.

 

سنگ فرز ( فروش ابزارآلات دستی و برقی )

فروش ابزارآلات دستی و برقی : از ابزارهایی است که در کارهایی مانند اهنگری، خودروسازی، جواهرسازی، ساختمان سازی، نجاری، فلزکاری، کاشی کاری و … کاربرد دارد.این ابزارهای برشی برای سنباده زنی، سایش، اماده سازی سطوح کار، تراشکاری، برش سنگ، کاشی، بتن، فلز، پلاستیک، چوب، پی وی سی و همچنین تیز کردن انواع تیغه با نصب سنگ مناسب به دستگاه امکان پذیر است.

تفاوت میان مینی فرز و نگ فرز از لحاظ ابعاد و قدرت و کاربری انهاست. سنگ فرزها دارای قط صفحه بزرگتری هستند و چون قطر صفحه سنگ فرز با عمق برش رابطه مستقیم دارد سنگ فرزها برای برش های عمیق تری استفاده می شود.

مینی سنگ فرز داری ابعاد کوچکتری هستند و کاربر بیشتر می تواند بر روی ان مانور دهد. از انها برای کارهای سبک تری مانند جواهرسازی، منبت کاری و … استفاده می شود. این سنگ فرزها از سه نوع سنگ فرز شارژی و برقی و بادی استفاده می کند.

سنگ فرزهای برقی دارای قدرت بالایی هستند، ولی دارای سر و صدای زیادی می باشد ولی سنگ فرز شارژی با باتری کار می کند و برای مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد کاربردی تر است و سرو صدای کمتری دارد. سنگ فرزهای بادی با کمپرسور بادی کار می کند دارای صدای کمتری است و برای اینکه بخواهد کار کند نیاز به کمپرسور بادی دارد.

 

انواع سنگ فرزها

انواع سنگ فرزها عبارتند از سنگ فرز انگشتی، سنگ فرز مینیاتوری، اور فرز نجاری، سنگ فرز اهنگری  و سنگ فرز سنگبری.

از مهمترین نکاتی که در خرید سنگ فرز باید به ان توجه کنیم انتخاب نوع  بر اساس کاربردی است که دارد. اگر می خواهید سنگ فرز کوچک بخرید بهتر است از سنگ فرزهای انگشتی و مینیاتوری استفاده کنید ولی باز هم بستگی به نوع کاری که انجام می دهید دارد.

 

موارد مهم هنگام خرید

فروش ابزارآلات دستی و برقی : در خرید هر نوع ابزار برقی، قدرت موتور، یک عامل بسیار مهم است به این خاطر که اگر قدرت موتور دستگاه بیشتر باشد برای زمان طولانی تری در شرایطی که فشار کاری زیاد باشد استفاده کرد و به دلیل سرعت بالای دستگاه در میزان زمان و انرژی صرفه جویی می شود.

اگر گیربوکس ان از جنس الومینیومی باشد طول عمر دستگاه  افزایش می یابد و وزن ان سبک تر خواهد شد. از فرزهایی که دیمر هستند می توان برای تنظیم سرعت متناسب با نوع کارکرد کاربر استفاده کرد. هم چنین سیم برق با طول مناسب، طراحی ضد لرزش، کیف قابل حمل و قابلیت بسته شدن دسته کمکی در دو طرف دستگاه و… از جمله مواردی هستند که باید در هنگام خرید به انها توجه کرد.

کیفیتی که در ساختار اجزای این دستگاه به کار رفته است و و همچنین امکان تعویض پذیر بودن ان باعث می شوند. که عمر دستگاه افزایش یابد و اگر خراب شود  می توان به راحتی ان را تعمیر کرد.

 

اره برقی ( فروش ابزارآلات دستی و برقی )

فروش ابزارآلات دستی و برقی

اره موتوری یک اره برقی، بنزینی و یا باتری خور است که به راحتی می توان ان را حمل کرد و با تعدادی از دندانه  هایی که به زنجیر چرخشی که در امتداد تیغه حرکت می کند برش انجام می دهد. برای انجام کارهایی مانند قطع درختان، اندام کار، پاک زدن،هرس، قطع اتش در اطفا، حریق در مناطق وحشی و برداشت هیزم استفاده می شود.

اره موتوری و یا زنجیری برای برش چوب بسیار مناسب است و از معیارهای خوبی که دارد. این است که می توان ان را به راحتی حمل کرد و دارای دو مدل متفاوت است. که نوع اول ان بنزینی است که برای سوزاندن بنزین انرژی شیمیایی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند و باعث می شود که اره کار کند.

مدل دوم اره های برقی هستند که قابل حمل می باشند و دارای باتری می باشند و از انرژی الکتریسیته استفاده می کنند.

در ابتدا از اره برقی برای برش استخوان ها در ارتوپدی استفاده میشد. ولی در حال حاضر برای برش چوب درختان، هرس کردن و تهیه هیزم از درختان به کار می رود. در بعضی از قصابی ها هم برای شته کردن گوشت از اره برقی استفاده می کنند.

 

مزایای اره موتوری نسبت به اره دستی:

  • اره های برقی و یا موتوری نسبت به اره های دستی در زمان و سرعت کار شما صرفه جویی می کنند. به این خاطر که اره های دستی نیاز به نیروی انسانی دارند اما اره های موتوری از موتور دستگاه که با بنزین و یا شارژ باتری کار می کنند.
  • برای انجام کارهایی مانند هرس و قطع کردن چوب درختان و در صنایع چوب و پزشکی و … بهتر است که از انواع اره های برقی استفاده شود به این دلیل که اره های برقی دارای سرعت بالاتر و در نتیجه کیفیت بیشتری می باشند و اره برقی تمامی این محاسن را باهم دارد.

 

نحوه استفاده از اره برقی به چه صورت است؟

فروش ابزارآلات دستی و برقی : متناسب با کاری که انجام می دهید باید طرز استفاده از این وسیله را بدانید. بنابراین نیاز است که در ابتدا دفترچه راهنمای ان را مطالعه کنید و تمامی اموزش های لازم را برای استفاده از ان یاد بگیرید.

این اموزش ها در رابطه با اینکه چگونه انها را از بنزین و یا روغن پر کنید، اموزش روشن کردن درست دستگاه، زمانی که دستگاه خراب می شود. چگونه ان را درست کنید. و همچنین اموزش درست برش زدن در کارهای مختلف و … است. اگر به درستی اموزش های لازم را برای کار کردن با دستگاه یاد نگیرید هم برای شما و هم دستگاه ممکن است خطراتی رخ دهد و کار کردن با ان برایتان کاری سخت می شود. به این خاطر که اره های برقی از اره های دستی خیلی خطرناک ترند و اگر اشتباه از انها استفاده کنید مشکلات فراوانی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

 

انتخاب اره برقی مناسب

فروش ابزارآلات دستی و برقی

باید بدانید که برای چه کاری می خواهید از ان استفاده کنید. به عنوان مثال اگر برای کارهای سنگین میخواهید از ان استفاده کنید و با ان زیاد کار کنید. باید از اره های موتوری با قدرت زیاد استفاده کنید. ولی اگر کارتان سبک است و زیاد از ان استفاده نمی کنید می توانید از اره برقی های دیگری استفاده کنید.

زمانی که می خواهید اره برقی بخرید باید حتما قطعات یدکی ان هم به شما داده شود. که اگر یکی از قعات ان خراب شد مطمئن باشید که به راحتی می توانید ان را تعمیر کنید. چون اگر وسایل  و قطعات یدکی ان در دسترس نباشد مشکلات زیادی برای تعمیر ان به وجود می اید.

همچنین اندازه تیغه اره هم خیلی مهم است. اندازه تیغه اره با توجه به نوع مصرف ان تعیین می شود به عنوان مثال برای درختانی که شاخه های انها دارای قطر زیادی نیستند از اره موتورهایی با اندازه تیغه 25 الی 35 سانت استفاده می شود.

 

اره موتوری ( فروش ابزارآلات دستی و برقی )

فروش ابزارآلات دستی و برقی : اره موتوری برای کارهای سنگین کاربرد بیشتری دارد اگر در مزرعه ای زندگی می کنید. که دارای درختان زیادی است بهتر است که از اره موتوری های بنزینی استفاده کنید. این نوع اره ها درختان بزرگ را قطع می کنند و درختان را تبدیل به هیزم می کنند. و همچنین دارای انواع و اقسام تیغه ها می باشند. که برای براورده  کردن نیازهای شما کاربرد دارند.

اگر دارای منبع بنزین خوبی هستید. برای هر کاری اره های بنزینی از اره های برقی بیشتر برایتان کاربرد دارد و مانند اره های شارژی نیستند. که عمر باتریشان تمام شود و می توانند مدت بیشتری برای شما کار کنند. و دارای قدرت بیشتری نسبت به سایر اره ها هستند و قطعات انها هم بیشتر در دسترس است.

اره های برقی نسبت به اره های بنزینی سنگین تر هستند که باعث خستگی شما می شوند، همچنین از اره های برقی بلند تر هستند. و برای انها باید بنزین و روغن را باهم مخلوط کنید و در هنگام کار باعث می شود بوی بنزین بدهید. اره های بنزینی نسبت به اره های برقی گران تر هستند و به همین دلیل برای مشتریان از جذابیت کمتری برخوردار هستند. ولی تعمیر اره های برقی سخت تر است و قطعات ان به راحتی پیدا نمی شوند. اما اره های بنزینی قطعاتش به وفور در بازار یافت می شوند و راحت تر تعمیر می شوند.

دیگر خدمات ما | فروش الکترود میکا | فروش الکترود ایدن | فروش کپسول ها اتش نشانی | فروش کاربید | تولید پالت کپسول | فروش دستگاه پودر پرکن |