مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا

مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا

مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا

مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا | اگر شما عزیزان به دنبال خرید دستگاه جوش هستید و نمیدانید کدام برند و نوع دستگاه مناسب شماست. این مقاله به منظور پاسخ به سوالات شما گرداوری شده است. در این مطلب به مقایسه تمامی ویژگی های یک دستگاه جوش و خرید خوب از دو برند معروف اروا و رونیکس میپردازیم. به راستی قیمت دستگاه جوش اروا بهتر است یا رونیکس؟ کدام یک عملکرد و کیفیت بهتری دارد؟  اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید، مطالب زیر که به دست مشاوران و همکاران حرفه ای ابزار اردستان تهیه شده برای شما مفید خواهد بود.

دستگاه های جوش در انواع مختلف توسط برند های متعددی به بازار ارائه میشوند. برند های رونیکس و آروا از جمله تولیدکنندگان پر طرفدار ایرانی هستند. هر دو برند با توجه به کیفیتی که ارائه میدهند از قیمت های عالی برخوردارند. هر یک به نحوه خود به بهترین شکل ممکن ابزارالات متفاوتی را تولید و به فروش میرسانند.

مقایسه و برسی دستگاه جوش آروا

یکی از شرک های نوپا در صنعت ابزارالات ایران شرکت آروا است که با اینجاد اشتغال برای جوانان و حمایت از تولید ملی توانسته است عملکرد خوبی در صنعت ابزارالات کشور از خود به جا بگذارد. این تولیدی ابزارهای صنعتی متفاوتی چون انواع دریل ها ، دستگاه های وش ، اینورتر ها و.. را به بازار عرضه میکند.

یکی از پرکاربردترین و پر فروش ترین محصولات این برند دستگاه جوش آروا است. این دستگاه مطابق با استاندارد های بین المللی طراحی و تولید میشود. تنوع موجود در تولید و فروش این دستگاه یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برند است. برند آروا محصولات خود را از جمله دستگاه جوش علاوه بر کیفیت بالا با قیمتی بسیار مناسب به بازار ارائه میدهد. کیفیت این برند در سطح جهانی مورد تایید میباشد. همین موارد از اصلی ترین دلایلی هستند که اروا را به یکی از بهترین و محبوب ترین برند ابزارالات صنعتی تبدیل کرده است.

 

ویژگی‌های دستگاه جوش آروا

  • تولید و ساخت دستگاه جوش اروا با کیفیت بالا، و فروش با کمترین قیمت
  • محصول خریداری شده به همراه لوازم جانبی مورد نیاز در اختیار خریدار قرار میگیرد.
  • وجود تنوع بسیار بالا ی دستگاه جوش اروا در مدل ها سایز ها و نوع کاربرد آنها.
  • مناسب هر نوع نیاز وکار با هر بودجه ای.
  • ارائه گارانتی 70 ماهه و خدمات پس از فروش همراه تمامی دستگاه های جوش آروا
  • کاربران می‌توانند با ارائه برگ گارانتی معتبر دستگاه‌ های جوش، به دفعات به نمایندگی اروا اصفهان مراجعه نمایند و دستگاه تعمیر شده خود را تا حداکثر 48 ساعت تحویل بگیرند. در طی این مدت کاربران می‌توانند از خدمات دستگاه جایگزین بهره ببرند.

 

انواع دستگاه جوش آروا

با توجه به وجود روش های متفاوت جوشکاری و نیاز انها به دستگاه جوش های متفاوت ، برند ها تولیدی ها از جمله برند آروا دستگاه های متفاوتی به بازار عرضه میکنند. دستگاه های جوش یا با جریان ثاب هستند یا ولتاژ ثابت و با تغییر یک پارامتر در آنها دیگری نیز تغییر میکند. به طور کلی آروا دستگاه جوش های ترانسفورماتور ، اینورتر، دینامی و رکتی فایر را تولید و ارئه میدهند. دستگاه جوش ماسفت اروا نسبتا از قیمت بهتری برخوردار است و در فرکانس های بالا عملکرد بهتری دارند.

 

تنوع دستگاه جوش آروا

آروا هیچگاه نمیگذارد مشتریانش با دست خلی به انه برگردند. از این رو طیف گسترده ای از انواع دستگاه جوش از اینورتر صنعتی مدل 2119 گرفته تا ایورتر خانگی مدل 2116 را روانه بازار میکند. همچنین رنج قیمتی بسیار به صرفه و متفاوتی را در نظر میگیرد تا هر شخص با توجه به بودجه ای که در دست دارد، محصول مورد نظر خود را خریداری کند.

 

قیمت دستگاه جوش آروا

هزینه و قیمت دستگاه جوش آروا وابسته به توان، قدرت و نوع دستگاه متغیر است. با توجه به تورم و قیمت دلار قیمت ها روز به روز تغییر میکنند. به طور کلی میتوان گفت قیمت دستگاه های جوش آروا از 3 میلیون تومان تا 12 میلیون تومن است. برای اطلاع دقیق از قیمت و اطلاع از انواع مدلهای دستگاه جوش میتوانید با کادر نمایندگی بزرگ آروا در ارتباط باشید. به طور کلی دستگاه های جوش آروا با توجه به کیفیت از قیمت خوبی برخوردار هستند.

خدمات برند آروا

مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا
مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا

شرکت اروا در تلاش است در جهت رضایتمندی  مشتریان خود گام بردارد. از این رو با ارتقای کیفیت محصولات، ارائه خدمات پیش و پس از فروش ، پیک خدمات و تاسیس نمایندگی در سراسر کشور کار خود را کیفیت تر کند. این برند دارای تندیس طلایی رضایتمندی مشتری است. و از دید بسیاری از خریداران یکی از بهترین برند های ایرانی با کیفیت است.

تمامی نمایندگی های آروا هر لحظه آماده به ارائه خدمات مشاوره و پس از فروش هستند. مشاوران نمایندگی اروا در اطلاع رسانی قیمت ها ، رفع ابهامات و سوالات شما و همچنین مشاوره خریدی بهتر در خدمت شما عزیزان هستند. یکی از مطرح ترین نمایندگی های شرکت آروا ابزار اردستان واقع در اصفهان است. شما میتوانید پس از گرفتن مشاوره و انتخاب محصول مورد نظر یا به صورت حضوری در شعبه اصفهان و یا آنلاین خرید خود را انجام دهید.

یکی از مزایای خرید محصولات اروا گارانتی و ضمانت 70 ماهه است. در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید بارها به نمایندگی نزدیک خود مراجعه کرده و دستگاه خودرا تعمیر و یا حتی تعویض کنید. همچنین آروا تعمیرات محصولات خود را انجام میدهد و جای نگرانی برای نبود قطعه و ابزارالات مورد نیاز دستگاه نیست.

 

بهترین مدل دستگاه جوش اروا

مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا
مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا

مدل های اینورتر از بهترین مدل های دستگاه های جوش آروا هستند. این مدل ها کیفیت بالایی را در فرایند جوشکاری فراهم می اورند. و با توجه به تگنولوژی ساختشان در مقایسه با دیگر دستگاه های جوش سبک تر هستند و حمل و استفاده از انها در محیط های متفاوت بسیار اسان تر است. این نوع دستگاه های قابلیت تنظیم مقدار جریان و ولتاژ با توجه به نوع قطعه جوشکاری را دارند. دستگاه‌های جوش اینورتر در انواع دستگاه جوش الکترود، دستگاه جوش تیگ یا أرگون و دستگاه جوش میگ برای کاربری‌های گوناگون تولید و عرضه می‌شوند. برخی از اینورترهای جوشکاری با انجام تنظیمات هر سه نوع فرآیند جوشکاری را انجام می‌دهند.

به‌طور کلی برخی از پرکاربردترین و بهترین دستگاه جوش اروا عبارتند از:

  • دستگاه اینورتر جوشکاری 200 مگا آروا مدل 2170
  • اینورتر جوشکاری آروا توربو مدل 2103
  • دستگاه جوشکاری اینورتر 200 دیجیتال پلاس مدل 2160
  • اینورتر جوشکاری 200 آمپر IGBT سه برد آروا مدل 2111
  • دستگاه جوش CO2 آروا مدل 2120
  • دستگاه جوش آرگون آروا 315 پالس مدل 2141

مقایسه و برسی دستگاه جوش رونیکس

مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا
مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا

نمایندگی رونیکس اصفهان یکی از پرکاربرد ترین و پیشرفته ترین تولید کننده های نسل جدید دستگاه های جوش است. این برند با ارائه ویژگی های منحصر به فرد خود موجب کاهش چشمگیر هزینه ها و تسریع و تسهیل عملیات جوشکاری میگردد. در موتور دستگاه های جوش اینورتر تعبیه شده که سبب قوی تر و چند برابر شدن جریان برق میشود  و شدت بالای مورد نیاز دستگاه برا تامین میکند. اینورتر جوشکاری توانایی تبدیل جریان متناوب ac  به ad  را دارد که توسط یک سوئیچ حالت جامد و رکتیفایر انجام میشود. همچنین به کمک نرم افزار میتوان با توجه به نیاز و نوع جوشکاری مقادیر مختلفی از شدت جریان و ولتاژ را کنترل کرد.

 اینورترهای جوشکاری رونیکس نیز با قابلیت تنظیم آمپر خروجی، استفاده از تکنولوژی توربو فن پلاس برای خنک‌کاری دستگاه، طراحی ارگونومیک و مصرف انرژی پایین انتخاب مناسبی برای فعالیت‌های صنعتی، کارگاهی و حتی خانگی است. استفاده از برق شهری و نیاز نداشتن به برق صنعتی سه فاز از دیگر مزایای دستگاه جوش اینورتر رونیکس است. این محصول از وزن کمی برخوردار است و حمل و جابه جایی آن سریع و راحت است.

 

تنوع دستگاه جوش رونیکس

شرکت رونیکس در تولید انواع مختلف دستگاه های جوش با کیفیت عالی و قیمتی مطلوب موفق بوده است. برخی از مدل ها با دارا بودن سیستم هات استارت کیفیت بهتری دارند و با جلوگیری از اثرات منفی نوسانات برق بر روی اینورتر ها باعث افزایش طول عمر این دستگاه ها میشود. به طور کلی تولیدی رونیکس از کیفیت خوبی برخوردار است و بیشتر خریداران این محصول رضایت صد در صدی دارند.   

 

قیمت دستگاه جوش رونیکس

در مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا فاکتور های متفاوتی چون نوع و توان دستگاه بر روی قیمت آن تاثیر میگذارند. اما به طور کلی دستگاه های جوش رونیکس با توجه به کیفیت از قیمت های مناسبی برخوردارند و تقریبا هر مدلی با هر رنج قیمتی در نمایندگی های رونیکس قابل یافت است. میتوانید برای اطلاع از قیمت دقیق ، مشخصات و خرید دستگاه جوش رونیکس و دیگر تجهیزات جوشکاری مورد نظر خود با فروشگاه ابزار اردستان در تماس باشید.

قیمت بیشتر دستگاه های جوش رونیکس از 3 میلیون تومان شروع شده و تا مبالغی چون 9 تا 12 میلیون تومان هم دستگاه جوش قابل خریداری است.

 

خدمات برند رونیکس

مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا
مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا

شركت خدمات پس از فروش رونیکس با شعار (سرعت- دقت- کیفیت) ، به عنوان اولین شرکت خدمات پس از فروش دارانده ایزو 2008-9001 در صنعت ابزار آلات و دارای 124 عاملیت مجاز خدمات پس از فروش در 31 استان کشور، با‌ خدمات متنوع خود مثل گارانتی محصولات ، پیک رایگان تعمیرات در محدوده شهری تهران و بیش از 22 شهر دیگر و راه اندازی بزرگترین بانک قطعات ابزار در ایران و… آماده ارائه خدمات به مصرف‌كنندگان محصولات رونیکس و جیت مي‌باشد. رونیکس محصولات خود را تا 365 روز گارانتی تعویض قطعات وتعمیر محصولات برقی و بادی رونیکس و 456 روز گارانتی رایگان تعمیر و تعویض قطعات بادی جیت بدون محدودیت نوع قطعه و تعداد دفعات مراجعه گارانتی میکند.

توجه داشته باشید که هنگام خرید حتما کارت گارانتی محصول را از فروشنده دریافت کنید. زیرا تمامی خدمات تنها با ارائه کارت گارانتی امکان پذیر است.

موارد خارج از گارانتی
•خرابی ناشی از استفاده غیر اصولی
•خرابی ناشی از نوسانات برق و فشار بیش از حد به دستگاه
•عدم درج تاریخ خرید و مهر فروشگاه در کارت گارانتی
•دستکاری دستگاه توسط افرادی غیر از تعمیرکاران مجاز شرکت رونیکس پلاس
•تغییر دادن یا مخدوش نمودن شماره سریال یا دیگر مندرجات کارت
•هرگونه خرابی بدنه دستگاه از جمله خراشیدگی،فرورفتگی، شکستگی و کسری لوازم

بهترین برند دستگاه جوش

حال که مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا به اتمام رسید ، نوبت به نتیجه این مسابقه تنگاتنگ رسیده است. ابزار اردستان به عنوان نمایندگی هر دو برند به روشنی بر اساس فروش و رضایت مشتریان عزیز میتواند بگوید که هر دو برند عملکردی عالی دارند. و تنها در مواردی کوچک با هم رقابت میکنند.

بودجه و خصوصیات مورد نیاز شما از یک دستگاه جوش در انتخاب برند و مدل دستگاه جوش بسیار تاثیر گذار است. توصیه کلی ما در خرید دستگاه جوش این است که اگر به دنبال خرید یک دستگاه جوش خاگی با کیفیت عالی هستید که حمل و نقل اسانی هم داشته باشد دستگاه جوش های رونیکس مناسب تر هستند. اما اگر به دنبال دستگاه جوش برای کار های صنعتی میگردید میتوانید از محصولات آروا دیدن کنید. این توصیه با توجه به قیمت و کیفیت هر یک ا این دستگاه ها میباشد.

بیشتر بخوانید : مراحل دریافت گواهی ایمنی HSE

بهترین مرکز برای خرید محصولات برند رونیکس و آروا

انتخاب ابزار فروشی خوب و قابل اعتماد حتی از برند محصولات نیز مهم تر ست. زیرا متاسفانه بسیاری از فروشندگان اجناسی تقلبی با نام و ظاهری مشابه همان برند با قیمتی بسیار بالا تر به دست مشتریان میدهند. ابزار فروشی مناسب و ویژه به طور معمول از خدمات پیش از فروش و ارائه خدمات مشاوره خرید برخوردارند. کارت های ضمانت هر محصول را به همراه محصول به مشتریان تحویل میدهند. قیمتی مطابق باتولید کننده و عرضه بازار ارائه میدهد. همچنین در صورت بروز مشکل خدمات پس از فروش به مشتریان خود میدهد.

ابزار اردستان از مطرح ترین و با تجربه ترین تولید کنندگان ابزارالات و نماینده برندهای مطرحی چون رونیکس و آروا است. در فروشگاه ابزار اردستان انواع محصولات صنعتی و ابزارالات و تجهیزات جوشکاری ( الکترود میکا | الکترود آما | سنگ کاربید ) از جمله دستگاه جوش موجود و قابل خریداری است.

جمع بندی

به صورت خلاصه در مقایسه دستگاه جوش رونیکس و آروا میتوان گف که هر دو جزو اولین و برترین برند های تولید ابزارالات صنعتی میباشند. رقابت این دو برند بسیار تگاتنگ است و انتخاب بهترین مارک در واقع کار اسانی نیست. در این مقاله به بررسی خصوصیات و خدمات هر برند پرداختیم تا کمی مسئله انتخاب برای شما عزیزان راحت تر شود. هر دو برند ها دارای تنوع بالایی از دستگاه جوش های مختلف هستند و قیمت مناسبی را ارائه میکنند. از نظر بسیاری از مشتریان بسیار برندهایی قابل اعتماد و با کیفیتی هستند. گارانتی پس از خرید دستگاه جوش برند آروا بیشتر از رونیکس است و دستگاه های جوش این برند برای خدمات صنعتی مناسب تر است. اما برای مصارف خانگی و یا کار با برق معمولی شهری برند رونیکس تنوع و اینورتر های بهتری را با قیمت مناسب ارائه میکند.

با توجه به محیط مورد نظر کار شما و نوع جوشکاری شما میتوانید از هر دو برند رونیکس و آروا با خیال راحت خرید کنید. ابزار اردستان نمایندگی اروا و رونیکس در اصفهان به ادرس انتهای خیابان امام خمینی ،جنب میدان استقلال ،فروشگاه ابزار اردستان در خدمت شما عزیزان میباشد. برای اطلاع دقیق از یمت ها و موجودی محصولات میتوانید با ما در تماس باشید. 09128774335

همچنین میتوانید برای خرید انلاین از سراسر کشور به سایت فروشگاه ابزار اردستان سر بزنید و با خیال راحت محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

erfan
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *