بهترین کارواش خانگی رونیکس

بهترین کارواش خانگی رونیکس

بهترین کارواش خانگی رونیکس

بهترین کارواش خانگی رونیکس یکی از ابزارالات که در فعالیت های صنعتی و خانگی امروزی اهمیت بیشتری پیدا کرده است ، کارواش میباشد.  یک اختراع بسیار کاربردی  و شگفت انگیز می باشد و باعث شده که کارهای بسیار زیادی به وسیله آن انجام داد. انجام دادن خیلی از فعالیت های روزمره نیازمند صرف مقدار زیادی زمان و انرژی میباشد. در جامعه امروزی حفظ بهداشت محیط اطراف فراینی واج و ضروری است. کارواش های خانگی در این راه به میان آمدند و در مواردی چون صرفه جویی در زمان ، انرژی و حتی هزینه کمک کنند.

اولین نوع کارواش ها در سال 1950 به بازار عرضه شدند. با گذشت زمان امروزه بیش از هزار نوع کارواش خانگی در سراسر دنیا قابل یافت است. اما بدین معنا نیست که تمامی برند های موجود کارایی و کیفیت مطلوبی دارند. پس انتخاب کردن برند و مدل مناسب با کربرد آن بامری بسیار مهم و قابل توجه است.

در ادامه چند نوع کارواش خانگی را بررسی و به انتخاب بهترین نوع این کارواش ها میپردازیم.

بهترین برند کارواش خانگی

کارواش های خانگی در نواع مدل ها توسط برند های متفاوت ساخته و به فروش میرسند. در ایران هم برند های خارجی و هم داخلی قابل مشاده و خرید است. اما به علت تورم و گرانی محصولات برندها خارجی بسیار گران تر از محصولات داخلی هستند.

از نمونه برند های خارجی مطرح در این زمینه میتوان به هیوندای مارک کره ای جنوبی ؛ بوش مارک آلمانی ؛ کرشر مارک آلمانی؛ آنووی ریوربری مارک ایتالیایی اشاره کرد.

و از نمونه برترین برند های ایرانی میتون مارک رونیکس ؛ مارک توسن ؛ مارک کنزاکس ؛ مارک نووا ؛ مارک اکتیو تولز را نام برد.

برندهای ایرانی به خصوص برند رونیکس از بهترین تولیدکنندگان کارواش خانگی هستند. علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت بینظیری میباشند.

بهترین کارواش خانگی رونیکس کدام است؟

مطرح کردن یک مدل از برند رونیکس و معرفی آن به عنوان بهترین، معقوله ای غیر حرفه ای است. زیرا در بازار تجهیزات انتخاب بهترین نوع ابزارالات کاملا وابسته به شرایط فردی و کاربردی یک محصول است. در واقع هیچ متخصصی بهتر از شخصی که به دنبال خرید محصول است نمیتواند بهترین انتخاب را داشته باشد. ما در ابزار اردستان به شما کمک میکنیم تا با کسب اطلاعات لازم و بررسی برخی از بهترین کارواش های خانگی از نظر فروش ، قیمت و محبوبیت آنها خریدی بهتر را تجربه کنید.

بهترین کارواش خانگی رده میانی دارای فشار 110 بار بوده و برای کارهای تخصصی تر مورد استفاده قرار می گیرند که از جمله آن می توان به نظافت پاسیو ، حفاظ ، ماشین ، رنگ بیرونی و… اشاره کرد. بهترین کارواش های قدرتمند دارای فشار 120 بار به بالا بوده و از آنها برای کارهای سنگین مانند نظافت جاده ، سنگ ، اتوبوس ، کامیون و… استفاده می شود.

محصولات رونیکس به طور کلی یکی از بهترین برند های داخلی است که با کم ترین بودجه بهترین کیفیت را به شما ارائه میدهد. از جملع مدل های پرفروش کارواش خانگی رونیکس میتوان به دو مدل

کارواش 100 بار دینامی مدل Rp-0102C و کارواش 160 بار دینامی مدل Rp1160 را نام برد. این دو محصول با توجه به فشار بارمناسب و میانگینی که دارند هم برای افراد در مصارف حرفه ای و هم کارهای سنگین مورد استفاده هستند.

خرید بهترین کارواش خانگی رونیکس

علاوه بر انتخاب کردن بهترین نوع و مدل کارواش خانگی باید به انتخاب فروشگاه برای خرید نیز توجه نمود. بسیاری از فروشگاه ها با فروش محصول تقلبی و بی کیفیت روزانه سر بسیاری از مردم را کلاه میگذارند. پس انتخاب یک فروشگاه مطمئن را فراموش نکنید.

اگرچه همواره استثناء در خصوص محصولات وجود دارد اما معمولا” هرچه شما بیشتر هزینه کنید لوازم جانبی همراه دستگاه که در فرآیند نظافت به شما کمک می کنند نیز بیشتر خواهد بود. از جمله این لوازم جانبی می توان به انواع براش برای سطوح مختلف ، براش مخصوص شست و شوی ماشین ، لنس مخصوص ، نازل توربو ، جت نازل ، محلول های تمیز کننده ، خرطومی جدای مخصوص و … اشاره کرد. برای خرید انواع کارواش های خانگی رونیکس شما میتوانید یا به صورت حضوری در اصفهان و یا به صورت آنلاین سفارش خود را ثیت کنید. همچنین مشاوران ما در هر ساعتی از روز در خدمت شما عزیزان ضمن راهنمایی و رفع هرگونه ابهام هستند. ابزار اردستان از مطرحح ترین فروشگاه های اصفهان و حتی ایران است. از تنوع محصولی بسیاری برخوردار است و قیمت و کیفیت محصولات خود را تضمین میکند.

قیمت کارواش خانگی

قیمت کارواش های خانگی با توجه به برند، مدل ، قدرت ویژگی ها و کاربرد هایش متفاوت است. هزینه ها به طور کلی از 3 میلیون تومان تا چند ده ملیون تومان تغییر میکند.

بهتر است به فروشندگان محلی و فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید تا قیمت ها را بررسی کنید و انتخابی را که با نیازهای شما سازگار است، انجام دهید. همچنین، بررسی نظرات و بازخوردهای مشتریان درباره محصولات مختلف می تواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند.

قیمت برخی از انواع کارواش خانگی آماده ارسال توسط مجموعه ناین به شرح زیر است:

  • کارواش خانگی 160 بار دینامی رونیکس مدل Rp1160 :9.998.000            تومان
  • کارواش خانگی 100 بار دینامی رونیکس مدل Rp-0102C : 5.164.000 تومان
  • کارواش خانگی 140 بار دینامی هیوندای مدل HP1846 : 6,990,000 تومان
  • کارواش خانگی 120 بار یونیورسال هیوندای مدل HP1526 : 4,630,000 تومان
  • کارواش خانگی 130 بار یونیورسال هیوندای مدل HP1513 : 5,940,000 تومان
  • کارواش خانگی150 بار یونیورسال هیوندای مدل : HP2056 : 6,450,000 تومان
  • کارواش خانگی 160 بار دینامی هیوندای مدل HP2216 : 13,590,000 تومان

بهترین کارواش خانگی دستی (غیر برقی)

در این مسئله که کارواش های خانگی معضل کمبود زمان و مصرف زیاد آب را برطرف کرده است ، شکی نیست. اما نکته ای قابل توجه درباره این کارواش های نیاز همیشگی به برق است. در صورتی که گاها دسترسی به برق امکان پذیر نیست و یا حتی بعضی از آنها مصرف برق بسیار زیادی دارند. در باب حل این مسائل کارواش خانگی دستی که نیازی به برق ندارد به میان امده است. این کارواش ها ضمن مصرف کمتر برق سبک تر نیز هستند.  از بهترین کارواش خانگی دستی ( غیر برقی) که می توان به آن اشاره نمود کارواش دستی و خانگی همه کاره ایزی جت Ez Jet می باشد.

کارواش خانگی 160 بار دینامی رونیکس مدل Rp1160

کارواش خانگی 120 بار مدل RP-1160 رونیکس یا به عبارتی همان واترجت ، دستگاه شستشوی بسیار قوی است. این مدل با داشتن فشار اب مناسب میتواند به راحتی عملیات لایه برداری از سطح های مختلف را انجام دهد. دارای یک پمپ رفت و برگشتی است که آب را معمولی دریافت و ب فشار و سرعت بالا خارج میکند.

این کارواش خانگی در شستشوی انواع سطوح کاربرد دارد. با افزایش فشار اواترجت حتی میتوانید لابه و رسوبات سخت چون رنگ های قدیمی و زنگ زدگی را از بین ببرید. مصرف کم آب این محصول از نکات مثبت آن است و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار دارد.

ویژگی های کارواش رونیکس 160 بار مدل RP-1160

کارواش خانگی رونیکس 160 بار مدل RP-1160 دارای تجهیزاتی چون : شلنگ قوی 5 متری ، 2 عدد لانس ، مخزن مایع شستشو ، سیستم تزریق مایع شوینده و با کوپلر اتصال سریع است. به صورت میانگین مصرف آب با این کارواش خانگی 50 تا 70 درصد کاهش میابد. مناسب کارهای خانگی و صنعتی میباشد. همچنین سیستم اتو استارت در این مدل از محصولات رونیکس ، استهلاک دستگاه کاهش و عمر بیشتری دارد.

در مسیر خروجی اب کارواش محفظه شوینده تعبیه شده است و کیفیت نظافت و شستشو را افزایش میدهد. این موتور با 160 بار فشار بسیار مناسبی را ایجاد میکند. به دلیل شلنگ 5 متری کار کردن با آن بسیار اسان است. طول عمر این محصول بالا و بی سر و صدا است.

بهترین کارواش خانگی رونیکس
بهترین کارواش خانگی رونیکس
  • مجهز به موتور القایی پرقدرت 2200 وات
  • توانایی پاشش آب با فشار 160 بار
  • با دبی خروجی 7.3 لیتر در دقیقه
  • دارای تفنگ آب پاش با طراحی جدید و کاربردی
  • دارای لانس با قابلیت تنظیم، تولید شده از بهترین مواد اولیه
  • دارای قرقره برای جمع کردن شلنگ
  • مجهز به چرخ‌های قوی و مقاوم
  • وزن دستگاه : 18.7 کیلوگرم
  • به همراه تفنگ آب پاش، شلنگ 5 متری فشار قوی، یک عدد لانس اضافه، کارت گارانتی
  • دارای ضمانت 12 ماهه‌ی شرکت رونیکس

کارواش خانگی رونیکس مدل Rp-u100

کارواش خانگی رونیکس مدل (Rp-u100)  موتوری ذغالی با توان 1400 وات دارد.بیشتر مناسب کارهای سبک و خانگی است  و خروجی فشار اب از لانس  100 بار است. بر خلاف تصور بسیاری از افراد فشار 100 بار ناکافی و حتی کم نیست. بلکه این فشار اب برای مصارف خانگی نه تنها ایده آل است بلکه اضافی هم هست. به همین دلیل تولیدی رونیکس یک لانس اضافه برای کم کردن فشار خروی در اختیار خریدار قرار میدهد.

بهترین کارواش  خانگی رونیکس
بهترین کارواش  خانگی رونیکس

ویژگی های کارواش خانگی رونیکس مدل Rp-u100

    • مجهز به سیستم سو
    • ئیچ اتو استاپ که در صورت رها کردن ماشه آب‌پاشی توسط کاربر به طور خودکار موتور را خاموش می‌کند و بدین ترتیب افزایش طول عمر موتور را تضمین می‌کند و همچنین باعث صرفه‌جویی در انرژی می‌شود.
    •  دارای سیستم حفاظت گرمایی که در صورت افزایش دمای دستگاه، به طور خودکار موتور را خاموش می‌کند و بدین ترتیب از استهلاک قطعات داخلی دستگاه جلوگیری و افزایش طول عمر آن را تضمین می‌کند.
    •  مجهز به تفنگ آب‌پاش پیشرفته که با موارد استفاده گوناگون متناسب است و راحتی و سهولت را برای کاربران فراهم می‌آورد.
    • با طراحی ارگونومیک و وزن سبک که سهولت در حرکت دستگاه را به همراه دارد و باعث افزایش راحتی کاربر در فرایند تمیزکاری و یا سایر موارد استفاده می‌شود.
    •  دارای چرخ و دسته ارگونومیک به منظور تسهیل حرکت دستگاه.
    •  مجهز به دو لانس قابل تنظیم و توربو که از مواد اولیه با کیفیت بالا تولید شده‌اند و این امکان را به کاربر می‌دهند که در فعالیت‌های متنوع تمیزکاری زاویه و نحوه پاشش را تنظیم کند.
    •  دارای مخزن مواد شوینده خارجی به منظور افزایش قدرت تمیزکاری و کاهش زمان این فرایند
    •  مجهز به کوپلینگ اتصال سریع برای اتصال و جداکردن سریع شلنگ
    • مناسب برای استفاده خانگی
    •  دارای سوئیچ چرخشی روشن / خاموش برای افزایش راحتی و سهولت فرایند کار
    •  شلنگ فشار قوی 5 متری PVC که با کارایی بالا افزایش طول عمر دستگاه و بهره‌وری بالا از آن را تضمین می‌کند.

کارواش خانگی 100 بار دینامی مدل Rp-0102C

کارواش خانگی 100 بار دینامی مدل Rp-0102C ، دارای موتور قدرتمند دینامی ۱۲۰۰ وات است. در حین حال کوچک و بی سر و صدا است. مجهز به سیستم اتو سوییچ و قدرت پاشش آب بالا میباشد.

دارای لانس با کیفیت با قابلیت تنطیم و سری نازل فولادی و ضد زنگ است. اگر به دنبال دستگاهی پر قدت برای استفاده های خانگی و حتی صنعتی هستید ، این مدل از کارواش رونیکس انتخاب عالی است. دارای وزن کم و نیاز به فضای کوچیک همچنین پرتوان و مقاوم است. مراحل دریافت گواهی ایمنی  HSE

بهترین کارواش  خانگی رونیکس
بهترین کارواش  خانگی رونیکس

از مشخصات این دستگاه می توان به :

  • ولتاژ کاری 220 ولت
  • توان 1200 وات
  • حداکثر فشار خروجی 100 بار
  • طول شلنگ 5 متر
  • نوع موتور دینامی (القایی)
  • مجهز به سیستم سوئیچ اتو استاپ (خاموشی خودکار)
  • سیستم حفاظت گرمایی
  • نازل با دو صفحه تنظیم کننده نحوه پاشش از جنس فولاد ضد زنگ اشاره کرد.

کارواش خانگی رونیکس مدل RP-0100C

کارواش 100 بار دینامی رونیکس مدل RP-0100C با موتور پرقدرت 1400 وات به بازار ابزارآلات عرضه میشود. دارای طراحی منحصر به فرد ارگونومیک است. این محصول در صرفه جویی آب و انرژی بسیار تاثیر گذار است. به سیستم اتواستاپ مجهز است که باعث فزیش طول عمر و جلوگیری از اسیب به موتور دستگاه میشود. همچنین لازم به ذکر است که سیستم حفات گرمایی موتور جهت کنترل دمای موتور در این کارواش خانگی تعبیه شده است.

کارواش رونیکس مدل RP-0100C یکی از کارواش‌های قدرتمند و منحصر‌به‌فرد موجود در بازار به شمار می‌رود. این دستگاه قدرتمند دارای موتوری با توان ۱۴۰۰ وات است و آب خروجی را با فشار ۱۰۰ بار  به صورت یکنواخت پرتاب می‌کند. این ویژگی در کنار بهره‌مندی از شلنگ ۵ متر یو تفنگ آب پاش به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید سطوح مختلف را به‌ راحتی به وسیله این دستگاه تمیز کنید. به عبارتی میتوان این مدل را به عنوان یکی از بهترین محصولات رونیکس معرفی کرد.

  • شلنگ 5 متری
  • ابعاد ۵۰*۳۰*۲۰ سانتی‌متر
  • وزن ۹ کیلوگرم
  • توان موتور ۱۴۰۰ وات
  • موتور دینامی
  • قدرت فشار آب خروجی ۱۰۰ بار
  • دارای مخزن مایع
  • تفنگ آب پاش
  • مجهز به سوزن تمیز کننده
  • دارای نازل و کوپلر اتصال سریع
  • دارای شلنگ جمع کن
  • مجهز به سیستم حفاظت گرمایی
  • دارای سیستم اتواسپات

 کارواش خانگی رونیکس مدل RP-0140

کارواش خانگی رونیکس مدل RP-0140 دارای موتور قدرتمند ۱۸۰۰ وات است و توانایی انجام کارهای سنگین خانگی را دارد. به کمک شلنگ این کارواش خانگی رونیکس می‌توانید تا برد ۵ متر را به‌راحتی تمیز کنید. کارواش RP-0140 دارای امکانات منحصر‌به‌فردی همچون قدرت پاشش آب بالا، تفنگ آب پاش ارگونومیک، شلنگ جمع کن و سیستم توقف اتوماتیک است. بنابراین اگر قصد خرید بهترین کارواش رونیکس را دارید، مدل RP-0140 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

  • ابعاد ۵۰*۴۷*۳۳ سانتی‌متر
  • توان موتور ۱۸۰۰ وات
  • طول شلنگ ۵ متر
  • قدرت فشار آب خروجی ۱۴۰ بار
  • مناسب برای کارهای سنگین خانگی
  • دارای تفنگ آب پاش ارگونومیک
  • دارای دو عدد لانس توربو قابل تنظیم
  • دارای سیستم تزریق مایع شوینده
  • مجهز به سیستم توقف اتوماتیک
  • مجهز به شلنگ جمع کن

در آخر

کارواش یکی از تجهیزات کاربردی و پرطرفدار است که در انواع مختلف طراحی می‌شود. رونیکس یکی از بهترین برندهای سازنده داخلی انواع کارواش است. در این مقاله چند مورد از بهترین کارواش‌های رونیکس را بررسی و معرفی کردیم. هر یک از این کارواش‌ها ویژگی‌ها خاص خود را داشته و در نوبه خود بهترین گزینه برای خرید هستند.

اگر قصد خرید دستگاه کارواش از این برند را دارید، میتوانید با توجه به کات گفته شده کارواش مدنظر خود را انتخاب کنید. بهتر است ابتدا هر یک از این کارواش‌ها و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین محصول را برای خرید انتخاب کنید. همچنین در صورت بروز هر گونه سوال و مشکل میتوانید با مشاوران خبره ابزار اردستان تماس بگیرید. و محصول انتخابی خود را با خیالی اسوده چه به صورت حضوری و چه آنلاین خریداری کنید. فروشگاه ابزار اردستان

erfan
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *