5 دلیل برای انتخاب سینی کابل استیل در پروژه‌های بزرگ

5 دلیل برای انتخاب سینی کابل استیل در پروژه‌های بزرگ

علت استفاده و تقاضای زیاد کاربران برای استفاده از سینی کابل استیل ضد زنگ در پروژه‌های بزرگ، شامل مواردی همچون: مناسب بودن برای مکان‌های مسقف، محافظت از کابل‌ها، مقاومت در برابر خوردگی، استفاده از این سینی کابل در محیط‌های مرطوب و اسیدی و دوام و طول عمر بالا است.

البته که دلایل مهمتری برای استفاده از این سینی کابل ضد زنگ وجود دارد؛ که در ادامه به شرح بیشتر هر یک می‌پردازیم. لطفا تا پایان محتوا همراه ما باشید.

دلایل انتخاب و استفاده از سینی کابل استیل در پروژه‌ها

سینی کابل استیل، ضد زنگ بوده و به وفور از این نوع سینی کابل برای ایجاد نظم و ترتیب در کابل‌کشی و سیم‌کشی ساختمان‌ها، در صنایع نفت و گاز، کارخانجات صنایع دارویی و شیمیایی، مراکز بیمارستانی و … استفاده می‌شود. به همین دلیل تولید و پخش سینی‌ کابل استیل برای پروژه‌های صنعتی مهم در لاله زار توسط کارگاه‌های با سابقه و اندک صورت می‌گیرد.

مزایا و دلایل استفاده از سینی کابل استیل به شرح زیر می‌باشد:

  1. مقاومت فوق‌العاده در برابر خوردگی

این سینی کابل استیل، چون از ورق استنلس استیل 304 یا 316 تولید می‌شود؛ مناسب برای محیط‌های اسیدی بوده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد.

  1. دوام و طول عمر بالا

عناصر اصلی سینی کابل استیل شامل: کربن، فلز کروم، نیکل و آهن است. این باعث استحکام بالا و در نتیجه ماندگاری، دوام و افزایش طول عمر آن می‌شود.

این امر نیاز به تعمیر و یا تعویض این نوع سینی را در مدت زمان طولانی نیز کاهش می‌دهد.

مزایای استفاده از سینی کابل استیل در پروژه های بزرگ

  1. مقاومت در برابر حرارت و آتش‌سوزی

ساختار آن به گونه‌ای است که عایق حرارتی خوبی در برابر حرارت و آتش بوده، به طوریکه قابلیت تحمل دماهای بالا را دارد. این امر امنیت سیم‌کشی ساختمان را افزایش و در نتیجه از ایجاد حوادث ناگوار و آتش سوزی جلوگیری می‌کند.

  1. حمل و نقل سریع و نصب راحت

برای نصب سینی کابل استیل ضد زنگ، از پیچ و مهره استفاده می‌شود. این امر سرعت جوشکاری و نصب آن را به‌صورت عمودی و افقی نیز بالا می‌برد. همچنین حمل و نقل سریع آن باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های نصب می‌شود.

  1. عدم نیاز به پوشش‌های اضافی و نگهداری کمتر

در ساخت این نوع سینی کابل ضد زنگ چون آلیاژ استیل (لایه اکسیدی محافظ) به کار می‌رود، نیازی به پوشش‌های اضافی ندارد و همچنین نگهداری آن نیز کمتر و آسان‌تر است.

تعیین قیمت سینی کابل استیل

مهمترین فاکتور در تعیین قیمت سینی کابل مقاوم به خوردگی، در کنار ابعاد و نوع پوشش، متریال استفاده شده در آن است. مسلما هر چقدر جنس و ضخامت سینی کابل بهتر باشد، قیمت بالاتری نیز دارد.

برای مثال: سینی کابل آلومینیومی به دلیل سبک بودن، ارزان‌تر است؛ در مقابل سینی‌های فولادی و استیل ضد زنگ با پوشش قوی، مقاومت فوق العاده‌ای در برابر محیط‌های اسیدی، مرطوب، خورندگی و زنگ زدگی دارند، در نتیجه گرانتر هستند.

در کل به دلیل تورم و نوسانات ارزی موجود در بازار، بهتر است برای اطلاع از قیمت به روز سینی کابل استیل با فروشندگان آن تماس حاصل نمایید.

تولید سینی کابل استیل در لاله زار تهران

تولید سینی کابل استیل در بازار لاله زار تهران

معمولا سینی کابل استیل در عرض‌های 100، 150، 200، 250، 300 و … میلیمتر، متناسب با نیاز کاربران با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در کارگاه‌ها تولید و به بازار ارائه می‌گردد.

همانطور که بیان شد؛ به دلیل مقاومت فوق‌ العاده در برابر خوردگی، حرارت، دوام و طول عمر بالا، نصب آسان وعدم نیاز به پوشش‌های اضافی و نگهداری کمتر پرطرفدار و پرفروش است.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای خرید سینی کابل استیل ضد زنگ به فروشگاه‌های معتبری که بهترین قیمت سینی کابل استیل و خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهند، مراجعه کنید.

erfan
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *