ساخت المنت حرارتی صنعتی در کارگاه تولیدی تکنو المنت نور

ساخت المنت حرارتی صنعتی در کارگاه تولیدی تکنو المنت نور

ساخت المنت حرارتی صنعتی در کارگاه تولیدی تکنو المنت نور

المنت‌های حرارتی صنعتی از مهمترین اجزای هر سیستم گرمایشی هستند. انتخاب عنصر گرمایشی مناسب می‌تواند صرفه‌جویی در هزینه و زمان داشته باشد و بدون توجه به کاربرد، فرآیند کارآمدتری ایجاد کند.

در همین راستا برخی از سازندگان اهمیت نقش هیترهای حرارتی را در تولید نادیده می‌گیرند.

اما جای نگرانی نیست! کارگاه تکنو المنت نور جزو تولید کنندگان معتبر انواع المنت حرارتی در لاله‌ زار تهران است؛ که محصولات کارآمدی را ارائه می‌دهد.

در ادامه بیشتر با این مجموعه و تولیدات آن آشنا می‌شویم. لطفا با ما همراه باشید.

 

تکنو المنت نور معتبرترین سازنده المنت حرارتی در لاله‌ زار تهران

تکنو المنت نور، واحد تولیدی با سابقه ۲۵ ساله در امر تولید و ساخت انواع المنت‌های صنعتی از جمله: المنت میله ای، المنت فلنج‌دار، سرامیکی، تسمه‌ای، فشنگی، کویل هیتر و … با اشکال، مدل‌های متنوع و ابعاد گوناگون است.

این مجموعه به‌عنوان یکی از پیشروهای این صنعت، به ساخت المنت‌های حرارتی و برقی با سفارشی‌سازی در ابعاد مختلف، متناسب با نیازهای مشتریان پرداخته، که با تجربه و تخصص بالا به عنوان سازنده‌ای مطرح در این عرصه شناخته می‌شود.

 

پرکاربردترین و پرفروشترین تولیدات تکنو المنت نور

المنت‌های حرارتی و برقی پرکاربرد که در کارگاه تکنو المنت نور قابل سفارش است، شامل موارد زیر می‌شود:

تکنو المنت نور سازنده المنت حرارتی

  1. المنت میله‌ای: از دی اکسید سیلیسیم ساخته می‌شود. همین امر، این المنت را به یک گزینه مناسب برای تولید گرما در رنج حرارتی ۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰ درجه سانتیگراد در ابعاد و اشکال مختلف تبدیل کرده است.

کارگاه تکنو المنت نور توان ساخت المنت میله‌ای از 8 سانتی‌متر با توان 220 تا 3.5 متر با توان 1000 الی 3500 وات به صورت تکی و عمده را دارد.

  1. المنت فلنج‌دار: مشخصه‌های مهم المنت‌های فلنجی تکنو المنت نور شامل: تنوع فراوان در طرح‌ها، مدل‌ها، ساختارها، ابعاد و اشکال آن‌هاست. این تنوع به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به نیازهای خود، فلنج‌ها را تهیه کنید.
  2. المنت استخری: جزو المنت‌های حرارتی که تا عمق ۲ متری در استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد و از سیم‌های پیچیده نیکل به‌همراه روکش‌های استیل، مس یا آلومینیوم ساخته شده است.

در کارگاه تکنو المنت نور انواع المنت استخری با ابعاد متنوع و در دو حالت تک فاز و سه فاز تولید و عرضه می‌شود.

  1. المنت فنری: در تکنو المنت نور، هیتر فنری با استفاده از دستگاه‌های کاملاً مکانیزه، با هر سایز به‌صورت کاملاً اتوماتیک تولید می‌شود؛ تا برای مصارف صنعتی، تجاری و مصارف خانگی طبق نیاز شما قابل استفاده باشند.
  2. المنت کویل هیتر: به منظور افزایش حرارت در دستگاه‌های تزریق پلاستیک ساخته می‌شود. این نوع المنت توانایی فعالیت در شرایط دشوار با دمای بالغ بر ۷۵۰ درجه را دارد.
  3. المنت فشنگی: این المنت‌ها معمولاً از جنس فلزاتی مانند استیل یا آلومینیوم تولید می‌شوند؛ که دارای ویژگی‌های مقاومت فشاری و حرارتی بسیار بالا هستند.

سفارش المنت فشنگی در سایزهای سفارشی در تکنو المنت نور با بررسی دقیق ولتاژ، اندازه و محل نصب صورت می‌گیرد.

قیمت المنت میله ای

چرا باید تکنو المنت نور را انتخاب کنید؟

موارد زیر دلایلی برای انتخاب این شرکت در تهیه المنت‌های حرارتی صنعتی است.

  • کاهش هزینه‌های عملیاتی
  • تنوع محصولات
  • بهره‌وری
  • کیفیت بالا
  • افزایش ایمنی
  • ارائه خدمات مشتری محور

با توجه به مزایای ذکر شده، تکنو المنت نور می‌تواند نیازها و انتظارات شما را به‌خوبی برآورده کند.

 

چگونه سازنده‌ی مناسب المنت حرارتی را پیدا کنیم؟

انتخاب یک هیتر حرارتی ایده‌آل برای بخاری صنعتی تأثیر فوق‌العاده‌ای بر کیفیت محصول، هزینه ساخت و مهم‌تر از همه، ایمنی عملیات ساخت بخاری‌ها دارد.

بنابراین برای اطمینان از اینکه هنگام خرید المنت‌های گرمایشی از یک تولید کننده‌، بیشترین نتیجه را خواهید داشت، مهم است که آشنایی کامل با سازنده و محصولات تولیدی آن داشته باشید.

در این محتوا درباره‌ی تکنو المنت نور، تولیدات آن مختصری آشنا شدید. امیدواریم با مطالعه‌ی این مطلب شما هم جزو مشتریان وفادار این مجموعه شوید.

منبع: technoelementnoor.ir

erfan
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *