درب های اتاقی دُرناب انتخابی هوشمندانه برای خانه های مدرن

درب داخلی با روکش بلوط

درب های اتاقی دُرناب انتخابی هوشمندانه برای خانه های مدرن

امروزه با افزایش کار و فعالیت خارج از منزل، افراد تایم کوتاهی که در منزل هستند را انتظار دارند که با آرامش و حس خوب سپری شود. اتاق خواب یکی از فضاهای داخلی منزل است که تاثیر زیادی در زندگی افراد دارد. افراد از اتاق خواب خود انتظار ارامش و راحتی و فضای جذاب و خوبی را انتظار دارند. یکی از المان هایی که در طراحی اتاق خواب تاثیر به سزایی دارد، درب اتاق خواب است.

 

انتخاب درب مناسب برای اتاق خواب

درب اتاق خواب یک عنصر مهم در طراحی و دکوراسیون اتاق خواب است. درب اتاق خواب که شما انتخاب می کنید، نه تنها تاثیری بر ظاهر و زیبایی اتاق خواب شما دارد، بلکه به عنوان واسطه ای بین دنیای خارج و فضای شخصی شما و آرام بخش شما عمل می کند.

فروشگاه دُرناب، به عنوان یکی از پیشتازان در زمینه طراحی و تولید درب های اتاق خواب،به شما این امکان را می دهد که گزینه های با کیفیت و مدرن را برای خرید درب اتاق خواب خود انتخاب کنید. از جنس متریال با کیفیت بالا تا طرح‌های متنوع و به روز، فروشگاه دُرناب محصولاتی ارائه می‌دهد که باعث خواهند شد اتاق خواب شما شیک و زیبا به نظر برسد.

 

انواع درب اتاق خواب دُرناب

فروشگاه دُرناب با مجموعه‌ای از درب‌های داخلی متنوع، تجربه‌ای جذاب را برای شما فراهم می‌کند. این درب‌ها، با توجه به سلیقه و طراحی اتاق خوابتان، گزینه‌هایی بی‌نظیر را در اختیارتان قرار می‌دهند.

در فروشگاه دُرناب، می‌توانید بین سه دسته درب های ارزان، کلاسیک و مدرن انتخاب کنید. هر یک از این دسته‌ها از بهترین متریال و مواد با کیفیت برای ساخت استفاده می‌کنند. این به شما اطمینان می‌دهد که دربی را دریافت می‌کنید که هم با طراحی شما سازگاری دارد و هم با کیفیت بالاست.

با درب‌های داخلی دُرناب، اتاق خوابتان را به یک فضای خیره‌کننده و دلپذیر تبدیل کنید و از زیبایی و شکوه آن لذت ببرید.

 

درب اتاق خواب با روکش جناقی

یکی از مدل های کلاسیکی که دُرناب در اختیار شما با اطمینان فراهم کرده است، طرح جناغی می باشد. تکنیک جناقی یا بوک کچینگ به این صورت می باشد که سطوح مختلق دو یا چند چوب را در طراحی درب، کنار یکدیگر قرار دهیم. با این تکنیک جذاب و صد البته خلاقیت کارشناسان و طراحان می توان طرح های بسیار جذابی را روی درب ها ساخت.

 

درب داخلی با روکش بلوط

یکی از روکش هایی که می توان برای ساخت درب ها استفاده کرد، پوشش چوب درخت بلوط می باشد. همینطور که از نام آن پیداست، درب اتاق با روکش بلوط دُرناب، با استفاده از چوب بلوط ساخته می شود که خود آن به دو دسته ی چوب بلوط قرمز و بلوط سفید تقسیم می شود. چوب بلوط قرمز کمی قرمز رنگ بوده و به نسبت درب روکش راش استقامت کمتری را دارد اما درخشندگی بیشتری نسبت به مدل های مختلف دارد.

اما درب روکش بلوط سفید رنگ مایل به سفیدی داشته و برعکس مدل بلوط قرمز، مقاومتش از چوب راش بالاتر بوده و در کنار مقاومتی که به شما می دهد دارای رنگ پذیری بیشتری نیز می باشد. به دلیل مقاومت بیشتر آن نسبت به بلوط قرمز، مدل دادن و خراشیدن آن کمی سخت می باشد که این دلیل باعث می شود که قیمت آن کمی بیشتر شود.

 

درب روکش راش

بهترین چوب موجود در بازار، چوب راش می باشد که بسیار سبک بوده اما استحکام زیادی به دلیل بافت خاص خود، دارد که ساخت درب اتاق خواب با چوب راش، یکی از با کیفیت ترین درب های داخلی را به شما می دهد. چوب راش در کنار استحکام و مقاومتی که به شما ارائه می دهد، با توجه به رنگ پذیری خوب این چوب، می توان درب های با کیفیتی در رنگ ها و مدل های متفاوت تولید کرد که می توانید مدل های مختلف این درب با کیفیت را در فروشگاه دُرناب پیدا کنید.

روکش PVC

درب داخلی روکش PVC یکی از درب های مدرنی می باشد که بر خلاف مدل هایی که ذکر شد در تولید آن از پوشش پلاستیکی نیز استفاده می شود. ویژگی که این محصول در برابر دیگر محصولات دارد ضد آب بودن این محصول برای اتاق خواب می باشد که با خیال راحت و بدون دغدغه از تماس آن با آب هراسی نداشته باشید. این نکته را نیز باید ذکر کرد که در کنار استفاده از مواد PVC در تولید این محصول جذاب، ظاهر آن همانند محصولات چوبی بوده و بافت چوبی را به شما القاء می کند.

شما می توانید بر اساس بودجه و سلیقه خودتان درب خود را سفارش سازی کنید و با روکش دلخواهی که مدنظر شما است، سفارش دهید. این انتخاب را کمتر جایی می توان پیدا کرد که دُرناب این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بهترین گزینه را بتوانید خریداری کنید. این موضوع نیز مهم می باشد که همه محصولات دُرناب دارای گارانتی بوده و خیال شما را برای سال ها آسوده می کند و از خریدی که شما انجام می دهید اطمینان کامل را به شما هدیه می دهد.

erfan
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *