معرفی محصولات کارخانه پیشرو دریل

معرفی محصولات کارخانه پیشرو دریل

ابزارسازی پیشرو یک برند معتبر و نام آشنا در زمینه تولید تجهیزات صنعتی است که معروف‌ترین محصولات آن دریل‌های ستونی است. کارخانه پیشرو دریل با چهار دهه سابقه در زمینه تولید ابزارهای صنعتی توانسته با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب رضایت مشتریان را در اولویت خود قرار دهد. محصولات ابزارسازی پیشرو فراتر از دریل‌های صنعتی بوده و با دوام بالای خود صرفه اقتصادی را نیز برای مشتریان ایجاد می‌کند. در ادامه بیشتر با محصولات پیشرو دریل آشنا می‌شویم.

دریل ستونی پیشرو دریل

دریل ستونی پیشرو دریل نوعی دریل ایستاده است که به صورت عمودی روی میز یا زمین نصب می‌شود و در کارگاه‌ها و کارخانه‌های صنعتی کاربرد دارد. دریل ستونی قابل جابجایی نیست و معمولا به میز قابل تنظیم مجهز است که قابلیت قرارگیری و تنظیم قسمت‌های مختلف دریل را دارد. دریل ستونی مثل دریل‌های دستی به منظور سوراخکاری و ایجاد سوراخ‌هایی با قطر متفاوت طراحی شده است. دریل ستونی برخلاف سایر دریل‌ها نیازی به وارد کردن قدرت دست ندارد و خود دستگاه قدرت لازم جهت ایجاد سوراخ را فراهم می‌کند.

این دریل از وزن بالا و ابعاد بزرگی برخوردار است که باعث می‌شود برای محیط‌های کارگاهی و صنعتی و پروژه‌های کاری بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. از این رو دریل ستونی برای کاربردهای خانگی مناسب نیست. از دیگر ویژگی‌های دریل ستونی دقت بالای آن است که امکان تولید محصولات با کیفیت را فراهم می‌کند. چرا که این دریل‌ها کاملا تثبیت می‌شوند و لرزشی که باعث مشکل در سوراخکاری می‌شود را ندارد.

دریل ستونی در صنایع کارگاهی و کارخانه‌ای کاربردهای گسترده‌ای دارد و به طور کلی به منظور سوراخکاری با قدرت و دقت بالا، قلاویز کردن و خزینه کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیشرو دریل با عرضه 4 مدل از انواع دریل ستونی امکان انتخاب بهترین دریل را برای تمام صنایع فراهم کرده است.

راهنمای انتخاب دریل ستونی مناسب

زمان انتخاب و خرید دریل ستونی می‌بایست فاکتورهای مهمی را مورد توجه قرار دهید تا بهترین گزینه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. پیشرو دریل 4 مدل از دریل‌های ستونی عرضه می‌کند که متناسب با نیازهای مختلف کارایی بالایی دارند. برای انتخاب دریل مناسب لازم است به فاکتورهای زیر توجه کنید:

نوع دستگاه

دریل ستونی به طور کلی در دو نوع رومیزی و زمینی موجود است. دریل ستونی رومیزی وزن کمتر و ابعاد کوچک‌ترین دارد که همین باعث می‌شود کاربری و حمل و نقل راحت‌تری داشته باشد. مدل‌های زمینی سنگین‌تر هستند و معمولا قدرت بیشتری دارند که باعث می‌شود برای مصارف صنعتی کاربرد داشته باشند.

سایز سه نظام

دریل ستونی با انواع مته‌ها تنظیم می‌شود اما سایز سه نظام متناسب با اجزای دریل است و نمی‌توان آن را عوض کرد. هر چقدر سایز سه نظام دریل بزرگ‌تر باشد،‌ موثرتر و قوی‌تر است؛ اما هر چقدر کوچک‌تر باشد، سرعت و دقت بالاتری دارد.

توان

دریل ستونی نسبت به سایر انواع دریل‌ها توان بالاتری دارد اما مدل‌های مختلف آن نیز توان متفاوتی دارند هر چقدر توان دریل بیشتر باشد،‌ قابلیت سوراخ کاری مواد سخت‌تر را دارد و می‌تواند با قدرت بالا عملیات سوراخکاری را انجام دهد. توان دریل با واحد وات تعیین می‌شود.

قابلیت تنظیم میز

در این قسمت منظور از میز،‌ صفحه‌ای است که قطعه کار روی آن قرار می‌‌گیرد و جزئی از دریل است. مدل‌هایی از دریل ستونی که قابلیت تنظیم میز دارند و می‌توان آن را در زوایای مختلف چرخاند،‌برای کار بهتر هستند. علاوه بر این می‌بایست به نورپردازی میز نیز توجه داشته باشید.

اره آتشی پیرو دریل

اره آتشی نوعی اره برقی است که برش را به صورت مکانیکی انجام می‌دهد. زمانی که به ایجاد برش‌های دقیق در ورق‌های فلزی و پلیمری احتیاج داریم،‌ اره آتشی به ما کمک می‌کند که برش بدون خطا ایجاد کنیم. اره آتشی را می‌توان جهت برش ورق و لوله‌های آهنی و پروفیلی مورد استفاده قرار داد. این اره روی میز تنظیم می‌شود و دیگر برش دستی انجام نمی‌شود. اره آتشی باعث افزایش سرعت و دقت کاربر می‌شود و می‌توان به راحتی در هر متریالی برش مورد نظر را ایجاد کرد.

اره آتشی در صنایع مختلفی مثل عمران، سفت کاری و تولید قطعات کاربرد گسترده‌ای دارد. این اره دارای شیارهای T شکل است که باعث می‌شود از گیره‌های مختلف برای ثابت کردن قطعه کار و جلوگیری از خطا هنگام کار استفاده کنیم. انواع برش‌های باریک و ضخیم با تیغه‌های مختلف اره ایجاد می‌شود که سرعت بالایی هم دارد. مزیت این اره این است که تیغه اره در حین بازگشت به نقطه شروع کند نمی‌شود و دیرتر به تعویض تیغه احتیاج خواهیم داشت.

راهنمای انتخاب اره آتشی

برای انتخاب اره آتشی مناسب می‌بایست یک سری نکات را مورد توجه قرار دهید تا در آینده دچار مشکل خاصی نشوید. مهم‌ترین نکات ضروری برای انتخاب اره آتشی شامل:

  • بهتر است اره آتشی مجهز به سیستم آرتینگ باشد تا از برق گرفتگی و آتش سوزی جلوگیری کند.
  • هر چقدر توان اره بیشتر باشد امکان برش قطعات ضخیم‌تر را نیز فراهم می‌کند؛ بنابراین استفاده از اره‌هایی با توان حداکثر توان می‌تواند به کار راحت‌تر کمک کند.
  • تیغه اره در کیفیت کار از نقش قابل توجهی برخوردار است و بهتر است از تیغه‌هایی از جنس فولاد سخت کاری شده استفاده کنید تا تیغه مقاومت کافی داشته باشد.
  • داشتن کلاهک حفاظتی به ایمنی بیشتر حین کار با اره آتشی کمک می‌کند.
  • برند تولید کننده اره آتشی در کیفیت آن نقش حائز اهمیتی دارد؛ پیشرو دریل یکی از بهترین برندهای تولید کننده اره آتشین است که باکیفیت‌ترین محصولات را ارائه می‌کند.

مولتی اسپیندل پیشرو دریل

مولتی اسپیندل یک ابزار اختصاصی به منظور افزایش دقت فرایند سوراخکاری و قلاویز کردن می‌باشد.زمانی که در محیط‌های صنعتی مثل کارگاه‌ها و کارخانه‌ها به سوراخکاری در تیراژ بالا احتیاج داریم، لازم است از مولتی اسپیندل برای کاهش خطای انسانی و افزایش ظرافت کار احتیاج داریم. این دستگاه به خصوص در فرایندهای قطعه سازی و تولید محصولات صنعتی کاربردهای زیادی دارد.

مولتی اسپیندل امکان قلاویز کردن چند سوراخ را در یک قطعه و به صورت همزمان فراهم می‌کند. بنابراین مولتی اسپیندل علاوه بر اینکه دقت سوراخکاری برقو و قلاویزکاری را افزایش می‌دهد، منجر به افزایش سرعت کار نیز می‌شود. به همین دلیل می‌توان تیراژ بالاتری از قطعه را با سرعت بالا و هزینه کمتر قلاویز کرد.

کلام پایانی

زمانی که در صنایع لازم است سوراخکاری و قلاویز کاری انجام دهید، باید از ابزارهای مخصوص و باکیفیت استفاده کنید. ابزارهای صنعتی مناسب ایمنی کار را افزایش داده، بهره‌وری را بالاتر می‌برد، نیاز به نیروی انسانی را کمتر می‌کند و تولید را مقرون به صرفه می‌کند. شما عزیزان می‌توانید برای تهیه انواع دریل ستونی اره آتشی و مولتی اسپیندل با کیفیت بالا می‌توانید با کارشناسان ابزارسازی پیشرو دریل ارتباط برقرار نمایید.

erfan
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *