حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

33863336031

با مـا در تمـاس باشـید

خرید سیم جوش

خرید سیم جوش در اصفهان : سیم جوش دارای انواع مختلفی در بازار است. اگر شما هم قصد خرید سیم جوش را دارید را دارید و مایلید بهترین کیفیت و قیمت مناسب را در کنار هم داشته باشید. ما به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

نکته قابل توجه این است که انواع سیم جوش در ابعاد، اندازه و ضخامت های متنوع بازار وجود دارد. به طور کلی سیم‏ جوش‌‏ها در اتصال دو ماده عمدتا فلزی به کار می‌‏روند و در صنایع متفاوتی کاربرد دارند. برای مثال صنعت ساخت تجهیزات ثابت به ویژه مخازن تحت فشار و مبدل­‌های حرارتی (فولادهای ساده کربنی، فولادهای کم آلیاژ و نیز فولادهای آلیاژی)، صنایع حمل و نقل، صنایع خودروسازی (جهت ساخت مجموعه های منفصله و نیز بدنه سازی خودروها)، ساختمان­‌سازی و مجسمه­‌سازی از سیم جوش‌­ها و جوشکاری سیم مستقیم استفاده می‌­کنند.

 

قیمت سیم جوش در اصفهان

سیم جوش در اصفهان

قیمت سیم جوش در اصفهان : با توجه به نوع سیم جوش و برند آن مشخص می شود. سیم جوش ها از نظر جنس، نوع پوشش، هر کدام برای کار مشخصی تولید می شود و با هم متفاوت هستند. و بر همین اساس قیمت گذاری می شوند. همچنین تحولات سیاسی و اقتصادی، نرخ ارز، تحریم ها نیز روزانه باعث تغییر قیمت سیم جوش و همه اجناس از جمله الکترود می شود.

اگر به دنبال قیمت سیم جوش در اصفهان هستید می توانید در زمان خرید، لیست قیمت را به صورت آنلاین دریافت نمایید. البته ناگفته نماند خرید انواع سیم جوش در اصفهان از فروشگاه ابزارآلات اردستان و دیگر شعبه های ما باعث حذف واسطه ها شده. و در نهایت قیمت تمام شده آن برای شما تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

 

فروش سیم جوش در اصفهان

سیم جوش در اصفهان

فروش سیم جوش در اصفهان با در نظر گرفتن قیمت سیم جوش و کاربرد آن صورت می گیرد. سیم جوش با توجه به انواع مختلفی که دارد جهت استفاده باید به دقت بررسی شود. اگر تاکنون از نزدیک فرآیند جوشکاری را مشاهده کرده ‌اید متوجه ابزار و ماده ‌ای کمکی برای اتصال و کنترل ضخامت فلزات شده اید. این فلز پر مصرف و کاربردی که به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات در فرآیند جوشکاری شناخته می شود، تحت فرایندی خاص و با ویژگی های مناسب تولید می شود. انواع سیم جوش در سایز و ابعاد متنوع در اصفهان و در شعبه های ما به فروش می رسد. که شما به راحتی می توانید محصولات را از قسمت منو مشاهده کنید. در این فروشگاه انواع سیم جوش با قیمت مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد.

برای خرید مقدار زیاد انواع سیم جوش در بازار اصفهان و دیگر کلان شهرها، انتخاب فروشنده معتبر راهکار مناسبی برای تضمین کیفیت و عملکرد این قعطات است.

برای اطلاع از قیمت ها و خرید انواع سیم جوش با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

انواع مختلف سیم جوش و کاربرد آن ها

1- سیم جوش CO2

از این نوع سیم جوش برای انجام جوشکاری های یکنواخت استفاده می شود. سیم جوش co2 را با ترکیب گاز آرگون یا  CO2 به کار می برند. ایجاد جوش های یکنواخت و سرعت بالا از ویژگی های جوشکاری با این سیم جوش است. سیم جوش CO2 در سایز های مختلف و آلیاژ های متفاوتی وجود دارد که انتخاب آن به جنس و نوع سازه بستگی دارد.

2- سیم جوش میگ-مگ (Mig-Mag)

این نوع سیم جوش در چند نوع، بدون آلیاژ، کم آلیاژ، آلیاژ برای فولاد ضد زنگ و آلیاژ پایه نیکل وجود دارد. در فرایند های جوشکاری با این سیم جوش از قوس الکتریکی به عنوان منبع استفاده می شود.

سیم جوش در این روش با سرعتی معین به حوضچه جوش انتقال داده می شود. به منظور جلوگیری از ورود هوا و آلودگی فلز، از یک گاز محافظ طی فرایند جوشکاری استفاده می شود.

3- سیم جوش توپودری

این نوع سیم جوش شباهت بسیاری به سیم جوش مگ دارد. سیم جوش تو پودری به شکل لوله توخالی می باشد که درون آن پودر خاصی قرار گرفته است.

4- سیم جوش زیر پودری

از سیم جوش زیر پودری که در چند نوع بدون آلیاژ، کم آلیاژ و آلیاژی فولاد ضد زنگ ساخته می شود در جوشکاری های جوشکاری ، مثل جوشکاری راه آهن و صنایع کشتی سازی استفاده می شود. ایجاد جوش یکدست و سرعت بالا از مزیت های استفاده از سیم جوش زیر پودری است.

5- سیم جوش تیگ

جوش های ایجاد شده با سیم جوش تیگ به علت استحکام بالا، ومقاوم بودن در برابر ترک و ضربه و دارا بودن داکتیلیته، در جوشکاری هایی مانند فولاد های ساختمانی، مخازن تحت فشار و … استفاده می شوند.

سیم جوش در اصفهان

 

ویژگی‌های جوشکاری با سیم جوش

برای انجام جوشکاری و اتصالات در صنایع مختلف باید از گزینه مناسب جهت اتصال استفاده نمایید. با توجه به تفاوت هایی که در نوع جوشکاری وجود دارد، انتخاب سیم جوش مناسب امری ضروری خواهد بود.

  • نفوذ عمیق

نوع انتخاب شده توسط شما باید به گونه ای باشد که در ریشه جوش به بهترین نحو بتواند نفوذ داشته باشد. این ویژگی موجب می شود که در اتصال سازه های نازک و برای جوشکاری ساخت و ساز بتوان از آن استفاده نمود.

  • کاهش عیوب جوشکاری

همانگونه که می دانید بروز عواملی مانند تخلخل می توانند موجب ایجاد مشکلاتی در فرآیند جوشکاری شود. به همین علت سیم جوش با بهره ‌مندی از دریافت کننده ها، می تواند به بهترین نحو موجب کاهش تخلخل شود. علاوه بر این بهره مندی از دریافت کننده ها این مزیت را به دنبال دارد که احتیاج به فرآیند تمیزکاری قبل از شروع جوشکاری نداشته باشیم.

  • مکانیزم تغذیه

نسبت به سایر روش های جوشکاری، استفاده از سیم جوش با توجه به مکانیزمی که دارد می ‌تواند به خوبی موجب تغذیه در فرایند جوشکاری شود. عملکرد این وسیله اتصال به گونه ‌ای است که با کمک یک تزریق کننده خودکار می تواند، با هدایت شدن به حوضچه مذاب، به بهترین نحو مکانیزم تغذیه را انجام دهد.

  • سرعت بالای جوشکاری

چنانچه قصد جوشکاری با سرعت بالا را دارید باید از این روش و با استفاده از سیم جوش به این فرآیند بپردازید. با توجه به بالا بودن نرخ رسوب سیم جوش، سرعت جوشکاری به بهترین نحو افزایش خواهد یافت.و این ویژگی با عث شده است که در صنایع مختلف از این وسیله برای اتصالات استفاده شود.

  • کیفیت بالا و مراقبت مناسب

برای افزایش طول عمر و همچنین بهبود عملکرد سیم جوش، لایه ای از مس بر روی آن قرار داده می شود. این پوشش موجب می شود که هر گونه سایش و شکستگی از سیم جوش دور شود.

فروشگاه ابزار اردستان ارائه کننده بهترین الکترود های جوشکاری پر طرفدار مانند : الکترود میکا ، الکترود آما و همین سنگ کاربید جوشکاری است.

سخن آخر

برای جوشکاری با استفاده از سیم­ جوش بسته به موقعیت جوشکاری، میزان حساسیت به کیفیت سطح جوش و جنس فلز پایه باید دقت گردد تا مناسب‌ترین نوع آن با کارایی بالا در حین فرآیند جوشکاری ایجاد گردد.

فروشگاه ابزارآلات اردستان به منظور کسب رضایت شما و با فراهم کردن شرایط مناسب، انواع سیم جوش در اصفهان و الکترود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد. چنانچه قصد استفاده از این تجهیزات را دارید می‌ توانید از خدمات ارائه شده توسط ما بهره مند شوید. ما به شما انواع سیم جوش و الکترود جوشکاری با کیفیت بالا و به منظور کاربرد در شرایط مختلف را ارائه می دهیم.

دیگر خدمات ما

اطلاعات بیشتر ...